וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה: "זו הכנה נהדרת לדבר האמיתי"

הניצחון בסן אנטוניו העלה את יוסטון למקום השני במערב, והפורוורד מוכן לפלייאוף. באטייה: "המיקום משתנה מדי שעה, כך שאנו לא חוגגים"

מי היה מאמין? יוסטון, היא ולא אחרת, עלתה הבוקר (שני) למקום השני במערב אחרי ניצחון על סן אנטוניו בתוצאה 85:87, והקבוצה שאיבדה את טרייסי מגריידי הפצוע (במאזן 4:15 בלעדיו), שלחה בטרייד את הפוינט גארד הפותח שלה ושינתה את החמישייה העונה כבר 17 פעמים - רחוקה עשרה משחקים מלעשות את הבלתי ייאמן ולהקדים את כולן (מלבד הלייקרס) במערב הפרוע.

"אנחנו יודעים שהמיקומים משתנים פה מדי שעה כך שאנחנו לא חוגגים יותר מדי, אבל אפשר להגיד שזה מסע מפתיע", אמר שיין באטייה, "הייתה לנו שנה סוערת, עם כל השינויים, הטריידים והפציעות. אני לא חושב שהרבה אנשים האמינו שנהיה במצב הזה בשלב הנוכחי".

גם הפעם הניצחון לא הושג בקלות או בצורה מרשימה, אבל ניצחון הוא ניצחון, במיוחד כשהוא מושג על היריבה הגדולה מטקסס. ארטסט שוב בלט עם 24, סקולה הוסיף 19 ו-17, יאו סיפק שני אסיסטים גדולים בסיום, וגם קייל לאורי וארון ברוקס תרמו את שלהם בדקות ההכרעה. "זה רק מראה את הדרך הארוכה שעשינו", יודע באטייה, "עדיין היו ארבעה או חמישה מהלכים בסיום שהיו אמורים להיראות אחרת, אבל לנצח פה בסן אנטוניו, במגרש שלא הרבה קבוצות יכולות לנצח, מראה על האופי שלנו".

"השחקנים שלנו לא מפסיקים להילחם, משחק אחרי משחק", אמר המאמן הגאה ריק אדלמן, "לאורך כל השנה הראינו את האופי שלנו, הקבוצה הזאת התאוששה מכל משבר שהיה לה ותמיד ידעה להגיב מהר, ולהתרומם".

לואיס סקולה כבר מתכונן למבחנים הבאים: "עוד נשארו לנו כמה אתגרים. נצטרך לשחק מול יוטה ביוטה, מול דאלאס בדאלאס, מול ניו אורלינס בבית. כל המשחקים האלה הם משחקי פלייאוף. זה מצוין עבורנו, זו הכנה נהדרת לדבר האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully