וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניד: "קשה לאבד אבא, עכשיו הכדורסל לא חשוב בעיניי"

23.3.2009 / 12:36

פורוורד ירושלים בדיכאון אחרי מות אביו: "פחדתי ממצב כזה, יש לי מחויבות לקבוצה". מקורב: "היצר כבה בו, קשה להעריך מה יעשה בתום העונה"

"קשה לאבד אבא, עכשיו הכדורסל לא חשוב בעיני", כך אמר היום (שני) פורוורד הפועל ירושלים, עומר סניד. כזכור, לפני כשבועיים אביו של סניד הלך לעולמו, ועל אף האובדן, השחקן נשאר למשחק קבוצתו נגד מכבי חיפה. לאחר הניצחון ההוא על הירוקים, טס סניד ללוויה, וחזר יום לפני המשחק נגד הפועל חולון. "טס בן אדם אחד, וחזר בן אדם אחר", אומר מקורב לשחקן, "עומר היה אדם מאוד תחרותי, ונראה כי היצר הזה לפחות, כבה בו. קשה להעריך מה הוא יעשה בסוף העונה".

"תמיד פחדתי מסיטואציה כזו", אמר סניד לגבי הימים הקשים העוברים עליו." יש לי מחויבות לירושלים ואעשה עבורה הכל עד סוף העונה, אעשה את המקסימום". מקורביו של השחקן מספרים כי מאז חזרתו מארצות הברית, סניד ממעט לישון ונראה כסובל מדיכאון עמוק. בסביבתו של השחקן מקווים שמצבו של סניד ישתפר עם בואם של אשתו וילדיו לישראל במהלך השבוע.

סניד לא הסתיר מעולם את דאגתו הכלכלית למשפחתו הקרובה, והצהיר לא אחת כי תמיד יעדיף את ההצעה הכספית הטובה ביותר שיציעו לו. החלטה זו הובילה אותו לשחק בליגה הרוסית והאירנית, וגם בישראל הוא שדרג מדי עונה את משכורתו. בעירוני אשקלון הרוויח השחקן כ-100 אלף דולר, ואילו כיום הוא משתכר בירושלים קרוב ל-250 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully