וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו עדיין יכולים להשתפר"

מאמן בארסה החמיא לשחקניו על ה-0:6 על מלאגה, אך הוסיף: "אפשר לשמור על אותה רמה 90 דק'". צ'אבי ואינייסטה ייעדרו כשבועיים

ריאל מדריד ניצחה באמש (ראשון) 0:3 את אלמריה וצימקה זמנית את הפער מהמקום הראשון לשלוש נקודות, אך בהמשך הפער חזר ל-6 אחרי הניצחון 0:6 של ברצלונה על מלאגה.

ריאל נראתה טוב בעיקר במחצית השנייה בה כבש קלאס יאן הונטלאר צמד, אבל למרות שבסך הכל הכללי לא הבריקה, הניצחון הגיע בקלות. "קיוויתי שנחזיק יותר בכדור, אבל אני יכול להיות מרוצה מהתוצאה. מרסלו כבש שער חשוב ואני מקווה שזה יוסיף לו ביטחון", אמר חואנדה ראמוס אחרי המשחק.

מאמן האלופה התייחס גם לשאלות אודות עתידו של גוטי במועדון, לאחר בשימים האחרונים הועלו הערכות לפיהן הוא יעזוב את ריאל בקיץ הקרוב. "יש לנו סגל של 25 שחקנים ומישהו צריך להיות מחוץ לסגל למשחקים. גוטי הוא שחקן מעניין ויש לו חלק חשוב בקבוצה".

מי שמשך את מירב תשומת הלב לפני המשחק היה הוגו סאנצ'ז, שחזר לברנבאו אחרי שנים ארוכות, הפעם כמאמן הקבוצה האורחת. חלוץ העבר האגדי כבש למעלה מ-200 שערים ב-278 הופעות במדי ריאל וזכה לקבלת פנים מרגשת מרגשת של מחיאות כפיים רמות מהאוהדים המקומיים. "קבלת הפנים הייתה מדהימה", אמר המכסיקני אחרי המשחק, "אני מעריך את כל האנשים שלא שכחו אותי ושעזרו להילחם על הגדולה של המועדון. זה היה תענוג לחזור לכאן ותמיד אהיה אסיר תודה לאוהדים".

אלמריה עוד הייתה בתמונה במחצית הראשונה, אבל הרשתה לריאל מדריד לדרוס אותה בתחילת השנייה וסאנצ'ז אמר שלמארחת הגיע לנצח והוסיף: "ניסינו לכפות את צורת המשחק שלנו והשחקנים שלי עשו מאמץ גדול, אבל לפעמים אי אפשר לעשות דברים כאלו נגד ריאל מדריד".

צ'אבי ואינייסטה יהיו כשירים למפגש עם באיירן

אמנם ריאל ניצחה, אבל ברצלונה לא מראה סימני שבירה. בעצם היא כן מראה, היא שוב שוברת את יריבותיה. ה-0:6 הענק על מלאגה, אחרי ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, הראה שבארסה לא מורידה את הגז באף חזית. "אנחנו עדיין יכולים להשתפר", אמר המאמן פפ גווארדיולה בסיום, "שיחקנו טוב במחצית הראשונה וברבע השעה הראשונה של השנייה, אבל אני משוכנע שאנו יכולים לשמור על אותה רמה במשך 90 דקות". כנראה שפפ רוצה עשיריות...מה עם קצת מחמאות, בכל זאת, שישייה? "המעבר שלנו מהגנה להתקפה היה טוב", אמר גווארדיולה, "ושיחקנו כדורגל התקפי. הצלחנו לעצור את מלאגה ולשלוט. אני שמח שהקהל נהנה מהמשחק יחד איתנו, וכל הקרדיט מגיע לשחקנים. הכל הודות לכישרון שלהם".

בארסה סיימה את המשחק ללא קשריה צ'אבי, אנדרס אינייסטה ויאיא טורה, שנפצעו. זה לא הדאיג את גווארדיולה: "טורה ואינייסטה סובלים מפציעות קלות בשריר, תוך כשבועיים הם יחזרו. לגבי צ'אבי, יש לו בעיה בגיד אכילס, אבל הוא יחזור לשחק בקרוב". לפי התקשורת הספרדית כל השלושה יהיו כשירים למשחק רבע גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן ב-8 באפריל. למרות פציעתם, צ'אבי ואינייסטה יצטרפו לסגל ספרד למשחק נגד טורקיה במוקדמות מונדיאל 2010, וזאת לאחר שרופא הקבוצה ידווח לצוות הרפואי של הנבחרת על מצבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully