וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה תתרכז בליברטדורס

סיימה ב-0:0 עם טיגרה ותעדיף להשקיע בגביע היבשתי. לאנוס חטפה 3:0 מהורקאן, 1:2 דרמטי לריבר על סן מרטין, שני מאמנים התפטרו

רגע לפני פגרת הנבחרות ומעט אחרי העימות המתוקשר בין חואן ריקלמה למאמן הנבחרת דייגו מראדונה, נערך בסוף השבוע המחזור השביעי בטורניר הקלאוסורה בארגנטינה. המוליכה לאנוס הובסה בחוץ אצל הורקאן 3:0, אך עדיין מובילה. ריבר פלייט צימקה את הפער ממנה לנקודה, אחרי 1:2 דרמטי על סן מרטין. האלופה בוקה ג'וניורס המשיכה בחוסר היציבות שלה בליגה עם תיקו 0:0 מול טיגרה ודייגו קאניה. ולז הסתפקה בתיקו 1:1 אצל רוסאריו סנטרל ואינדפנדיינטה נפרדה מהמאמן מיגל אנחל סנטורו עם 1:4 משכנע על ניואל'ס.

הורקאן - לאנוס 0:3

הקבוצה של לואיס סובלדיה הגיעה כמוליכה הגאה, אבל קיבלה בומבה לפנים וספגה הפסד שני העונה. גאסטון אסמראדו כבש כבר בדקה השביעית, חאבייר פסטורה הוסיף צמד (65, 83) במחצית השנייה והפך את ההפסד של לאנוס לתבוסה לא נעימה. לאנוס עדיין מוליכה, הורקאן זינקה למקום השלישי.

ריבר פלייט - סן מרטין 1:2

שער ניצחון בפנדל של רדמאל פלקאו בדקה ה-90 הביא למיז'ונריוס שלוש נקודות חשובות ביותר, שהציבו אותם במקום השני נקודה פחות מלאנוס. האורחים עלו ליתרון משער של חורחה אנצ'ן כבר בדקה הראשונה. גוסטאבו קבראל איזן כעבור 60 דקות. בדקה ה-90 פאבלו דה מונר מסן מרטין הורחק.

טיגרה - בוקה ג'וניורס 0:0

אחרי צמד ניצחונות רצופים אירחה הקבוצה של דייגו קאניה את האלופה שמעתה תתרכז כנראה בעיקר בגביע הליברטדורס. חואן ריקלמה הפצוע נותר מחוץ לסגל של בוקה, שלמרות מצבים לא רעים של מרטין פאלרמו ולוסיאנו פיגרואה לא השכילה להשיג את שער הניצחון. התיקו משאיר את בוקה במרכז הטבלה, הרחק מהפסגה.

קולון סנטה פה - סן לורנצו 0:3

המשחק החם והסוער הסתיים בניצחון משכנע של המארחים על שמונת השחקנים שנותרו במגרש בשורות סן לורנצו. בדקה ה-55 הורחק קשר סן לורנצו ג'ונתן סנטנה, והאורחים טרם הספיקו להיערך כשדקה אחר כך שלח אסטבן פוארטס את הרגל וכבש מחוץ לרחבה את ה-0:1 לזכות סנטה פה. בדקה ה-60 סן לורנצו נשארה בתשעה שחקנים לאחר שגם החלוץ גונזאלו ברחסיו ראה כרטיס אדום, וכעבור דקה הורחק גם מגנה ג'ונתן בוטילני. פוארטס בן ה-37 לא ריחם, כבש את השני שלו בדקה ה-66 ובדקה ה-85 ניקולאס טורס קבע 0:3 לזכות המארחים. "עלינו ללכת צעד צעד. התחלנו גרוע ועכשיו אנו מתמודדים על האליפות", אמר פוארטס בסיום, "אסור לנו להיות רברבנים". סנטה פה מדורגת שלישית, נקודת פחות מהמוליכה לאנוס.

רוסאריו סנטרל - ולז סרספילד 1:1

השנייה ערב המחזור יצאה למשחק אצל אחת הקבוצות הלוהטות בליגה. שני ניצחונות רצופים רשם ריינלדו מרלו מאז הגיע לסנטרל, אך הפעם הוא זכה רק בנקודה. המושאל מקליארי, חואקין לאריביי, העלה את ולז ליתרון בדקה ה-16, אבל מילטון קראגליו המצוין השווה עבור המארחים בדקה ה-69.

אינדפנדיינטה - ניואל'ס אולד בויס 1:4

הרוחוס ממשיכים לתפקד במשחקים גדולים. לאנדרו חיודה שחזר לאחרונה מפציעה קשה, כבש את הראשון בדקה ה-47. איסמעאל סוסה (68), לאונל ריוס (73) והרנן פרדס (74) השלימו את הרביעייה. מאור פורמיקה צימק עבור ניואל'ס (72), מספר דקות לאחר הרחקתו של הבלם ניקולאס ספולי. הניצחון הזה היה אקט הסיום בקדנציה המי יודע כמה של המאמן הוותיק סנטורו באינדפנדיינטה. פרננדו קאסרס, בלם העבר של סלטה ויגו והנבחרת, יאמן את הקבוצה באופן זמני, פרננדו רדונדו האגדי מועמד לאמן בעונה הבאה.

באנפילד - ארסנאל 0:2

חורחה בורוצ'אגה לא עבר ימים קלים בתקופה האחרונה בבאנפילד, ועכשיו אחרי הניצחון הוא החליט להגיד די. כובש שער הניצחון הארגנטינאי בגמר מונדיאל 86', החליט לחקות את סנטורו וללכת הביתה אחרי ניצחון. שיפוט אוהד וצמד פנדלים מוצלחים של השוער כריסטיאן לוקטי (43 ו-73) סידרו למארחים ניצחון, והעבירו את הבלאגן לקבוצה האורחת.

משחקים נוספים:

גודוי קרוז - חימנסיה לה פלטה 1:1
לגודוי קרוז: ויקטור פיגרואה (17). לחימנסיה: פרנסיסקו דוטארי (73 עצמי).

ארחנטינוס ג'וניורס - חימנסיה חוחוי 1:0
חואן אראז'ה (60).

אסטודיאנטס - ראסינג קלוב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully