וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לצ'לסי: אנלקה צפוי להחמיץ את ליברפול

חלוץ צ'לסי צפוי להיעדר שלושה שבועות ולהחמיץ את ליגת האלופות. סטיבן ג'רארד אחרי השלושער מול אסטון וילה: "חשוב לא להיסחף"

ניקולא אנלקה, חלוצה של צ'לסי ונבחרת צרפת, נפצע בבוהן כף רגלו השמאלית במהלך ההפסד לטוטנהאם (1:0) וייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. מלך השערים של הכחולים העונה יחמיץ את המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול ליברפול, וכמובן לא יטול חלק במשחקי נבחרתו נגד ליטא, במסגרת מוקדמות גביע העולם שייערכו בשבוע הקרוב.

עקב הפציעה של אנלקה, ניאות סוף סוף מאמן הטריקולור ריימונד דומנק לזמן את חלוץ פריס סן ז'רמן, גיום הוארו, לסגל הצרפתי. רק לפני מספר ימים העדיף דומנק את ג'ימי בריאן (ראן) ואנדרה פייר ג'יניאק (טולוז) על פני הוארו, אך השאיר לו פתח כשאמר: "יש לו פוטנציאל אווירי גדול וטכניקה נהדרת יחסיית לגובהו. הוא בהחלט יכול להיות חלק מהנבחרת בעתיד". כנראה שהעתיד כבר כאן, מוקדם ממה שחשב המאמן.

הוארו, שרק בקיץ הגיע לפריס אחרי שהעלה במו רגליו את לה האבר לליגה הראשונה (שחקן העונה עם 28 שערים בליגת המשנה), כבש העונה 15 שערים והוא מצטרף לג'יניאק ואדיל ראמי מליל בתור הפנים החדשות בנבחרת.

"היינו מסתפקים ב-0:1"

ליברפול המשיכה אתמול (ראשון) בכושר המצוין שלה, כשהביסה 0:5 את אסטון וילה באנפילד, במסגרת המחזור ה-30 בפרמיירליג. לאחר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד ביום שבת, צימקה החבורה של רפא בניטז את הפער בצמרת לנקודה אחת בלבד, ומאבק האליפות נראה כעת פתוח לחלוטין. אמנם לשדים האדומים יש משחק חסר, אולם נראה כי המומנטום נמצא בצדה של ליברפול.

"אני חושב שהיינו מסתדרים גם עם ניצחון של 0:1", היתמם בסיום המשחק קפטן ליברפול סטיבן ג'רארד, שבעצמו כבש שלושער, שניים מהם בבעיטות מ-11 מטרים. "אסטון וילה היא קבוצה פנטסטית והיא עושה עבודה מצוינת העונה. כמובן שהם נקלעו לצרה כבר בתחילת המשחק, וזה היה חשוב שכבר מהפתיחה לחצנו אותם ולא נתנו להם להתארגן במגרש".

אבל למרות ההצלחה והמומנטום המצוין, ג'רארד מבקש להירגע: "אני חושב שכעת זה חשוב מאוד לא להיסחף. מנצ'סטר יונייטד יכולה לנצח את כל המשחקים שנותרו לה. מבחינתנו, מה שחשוב זה להמשיך ולהפעיל לחץ על היונייטד. כשאתה מנצח ומנצח, באופן משכנע, כולם יודעים שאתה בכושר טוב ועם ביטחון גבוה".

ג'רארד אמנם היה גאה בעצמו על השלושער הראשון שלו בפרמיירליג, אך הוא נשאר עם הרגליים על הקרקע: "זה חשוב לי מאוד, אך הניצחון ושלוש הנקודות חשובות יותר". הקפטן האדום לא חושש שפגרת הנבחרות תעצור את המומנטום של ליברפול: "זו עצירה טובה, אנחנו מקווים לנצח במסגרת הנבחרת, ואז להמשיך בעבודה שלנו".

ריינה: "ההחלטה לשלוף אדום - נמהרת מדי"

רפא בניטז חתם ביום רביעי האחרון לאחר זמן רב על הארכת חוזהו במועדון האדום, לחמש שנים נוספות עד שנת 2014. ייתכן כי גם החתימה וסיום חוסר הוודאות באשר לעמדת המאמן הזריקו עוד אנרגיה בשחקנים של המנג'ר הספרדי.

"הרגשתי שבמהלך המחצית הראשונה ויתרנו על הכדור מפעם לפעם. הקבוצה שיחקה טוב, אבל אני חושב שהיינו יכולים להיות טובים יותר", לא הסתפק בניטז. "אנחנו משתפרים, יש לנו ביטחון ויש עוד הרבה משחקים לשחק. אנחנו חייבים להישאר עם הראש למטה ולעבוד קשה".

בדקה ה-64 פרץ פרננדו טורס לרחבה, שוער אסטון וילה בראד פרידל ניסה לא לגעת בספרדי, וספק א הוא אכן הכשילו. השופט מרטין אטקינסון היה נחוש הורה על בעיטה מ-11 מטרים ואף הראה את הכרטיס האדום לפרידל. מי שנחלץ לעזרתו של פרידל היה שוער ליברפול פפה ריינה: "אין עוררין על כך שהיה פנדל, אין מחלוקת שהיה צריך להישלף כרטיס צהוב, אבל אני חושב שההחלטה להרחיק את פרידל הייתה נמהרת מדי".

עדכון אחרון: 22.3, 21:15
עדכון אחרון: 23.3, 15:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully