וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

שלו מנשה חזר להרכב מכבי נתניה לאחר שספג ביקורות ממאמנו, כבש שער ניצחון (47) והחזיר את קבוצתו למאבק האליפות לאחר 0:1 על בית"ר ירושלים

מכבי נתניה היא קבוצה מוזרה. היא סיפקה לנו העונה כמה מתצוגות הכדורגל החלשות והעלובות שנראו במגרשים, אבל כשנותנים לה לשחק, להניע כדור ולצאת למתפרצות, מקבלים תשובה כיצד הקבוצה הזו נמצאת במקום שהיא נמצאת. גם הערב (ראשון) נתניה לא הבריקה, אבל היא שיחקה כדורגל יעיל, סגרה נכון וניצחה במשחק העונה מבחינתה 0:1 את בית"ר ירושלים.

לאחר פתיחת משחק נפלאה של הירושלמים שכללה שלושה מצבים של שער בטוח, נתניה נכנסה למשחק. הגנתית. משחק פנטסטי של אלברטו בלאנקו במרכז השדה ועבודה טובה של החולייה האחורית הפכה את המשחק למשעמם. נתניה עצרה את בית"ר, ניטרלה את אבירם ברוכיאן וברק יצחקי והשתיתה משחק איטי ומשעמם.

העקיצה הגיעה שתי דקות בתוך המחצית השנייה. בלאנקו הנפלא מצא את שלו מנשה שבעט לקורה, איתי שכטר המשיך לקורה ומנשה גלגל לרשת החשופה. משם, המשחק התנהל לרוחה של נתניה. בית"ר פתחה את המשחק וחיפשה שוויון, והקבוצה של לותר מתיאוס נהנתה מהשטחים הפתוחים וטסה למתפרצות שהסתיימו בהחמצות מזעזעות.

עדיין מוקדם לסגור את הליגה עבור האלופה. בית"ר הוכיחה העונה כי היא מסוגלת לחזור ממצבים קשים יותר משש נקודות הפרש, תשעה מחזורים לסיום העונה. יחד עם זאת, הסגל הקצר פגע בראובן עטר. פציעות של כריסטיאן אלברז ושמעון גרשון מנעו ממנו לבצע חילופים התקפיים. ביכולת בינונית של ברוכיאן ויצחקי, אין לקבוצה שלו מה למכור. ונתניה? נראה אותה מול הקטנות.

מהלך המשחק

דקה 4: נתניה חילצה כדור בחלק המגרש של בית"ר, נקוסי חדר לרחבה ובעט כדור שטוח מזווית קשה, קאלה ירד וקלט.

דקה 7: בן שושן העמיד את ברוכיאן במצב של אחד על אחד מול השוער, אך שטראובר הדף את הבעיטה ברגלו.

דקה 9: פרננדז סובב כדור קרן על פי השער, סבן הרחיק בנגיחה מהקו והציל את נתניה שוב מספיגה.

דקה 16: מנשה הגביה כדור חופשי מקו מחצית המגרש, נקוסי נכנס לנגיחה וסחט הצלה גדולה מקאלה. בית"ר יצאה מהר להתקפה שלה. יצחקי הגיע למצב נוח בתוך הרחבה, אך בעט חלש לידיים של שטראובר.

דקה 47: גול! בלאנקו הכניס כדור למנשה, שבעט כדור לקורה. שכטר השתלט על הכדור החוזר ובעט גם הוא לקורה, ובפעם השלישית מנשה הצליח לדחוק פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 57: מנשה הכניס את שכטר לעימות מול קאלה, אבל החלוץ מעד ואיבד את ההזדמנות.

דקה 62: התקפה מסוכנת של בית"ר, בסיומה ירה דנין מ-16 מטרים כדור שחלף במעט מעל המשקוף.

דקה 65: מעבי הגביה משמאל, שאלה השמיט ושכטר הצליח להחטיא את המסגרת מחמישה מטרים. שניות מאוחר יותר שוב שכטר מול קאלה, והחלוץ גלגל החוצה. שתי החמצות גדולות של נתניה.

דקה 75: מעבי הכניס כדור עומק למנשה שמול קאלה שלח בעיטה אדירה למשקוף. אל הכדור החוזר הגיע בלאנקו, אך לא הצליח לכבוש.

דקה 82: נקוסי נותר לבד מול קאלה, אבל יציאה אמיצה של השוער מנעה שער בטוח.

דקה 90: זנדברג הכניס כדור נפלא לורד שמתוך הרחבה בעט רע כדור שחלף ליד הקורה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן (רביד גזל, 66), אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, איתי שכטר (אבי כנפו, 90).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמעון גרשון (נפצע - דוד אמסלם, 70), אריק בנאדו, כריסטיאן אלבארז (נפצע - ניר נחום, 21), דאריו פרננדס, עידן טל (מיכאל זנדברג, 66), עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully