וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון עמדה בלחץ, פ.ס.ז' לא

האלופה חזרה לפסגה עם 0:2 על סושו. פ.ס.ז' הובסה 4:1 בטולוז והתרחקה משם. גרמניה: 1:2 להמבורג על שאלקה, רק נקודה מהרטה

הליגה הצרפתית עברה אתמול (שבת) ערב לא שגרתי בו התחלפו שתי מוליכות ואף לא אחת מהן הייתה האלופה ליון. הערב הקבוצה של קלוד פואל רצתה לעקוף את בורדו ומארסיי ולשוב לפסגה, ועשתה זאת עם ניצחון ביתי 0:2 על סושו. לליון כרגע 56 נקודות, אחת יותר ממארסיי, שלוש מבורדו וארבע מעל ליל ופריס סן ז'רמן, שהובסה בטולוז 4:1.

ליון - סושו 0:2

עם ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ולחץ היסטרי עקב העקיפה הזמנית מצד המתחרות מארסיי ובורדו, עלתה האלופה לכר הדשא בסטאד דה ז'רלאן במטרה לחזור לפסגה ולהרגיע את הרוחות. ז'רמי טולאלן ומתיו בודמר פתחו כבלמים בשל החסרונות הרבים בהרכב של קלוד פואל, אבל אדרסון דאג להעניק להם זמן הסתגלות עם שער כבר בדקה ה-13.

קארים בנזמה, קים קלסטרום ושאר החברים המשיכו להפעיל מכבש לחצים על שערו של טדי רישר האורח, אך השער השני הוש דווק מרגליו של המחליף אנתוני מונייה, שנכנס בדקה ה-67 במקום אדרסון וכבש לאחר ארבע דקות. אחרי שני הפסדי ליגה זהים (2:0 לליל ואוקזר) האלופה חוזרת לכבוש ומחזיקה מעמד שבוע נוסף מול ניסיונות הניגוח של הטוענות לכתר.

טולוז - פריס סן ז'רמן 1:4

הקבוצה של פול לה גואן יצאה לטולוז כשבראשה עדיין ההפסד הביתי הכואב למארסיי במחזור הקודם. מאז הספיקו הפריסאים להעפיל לרבע גמר גביע אופ"א, אבל הערב שוב חוו מפלה קשה מול יריבה נוספת מהצמרת. טולוז נעצרה במחזור הקודם עם הפסד במונאקו שקטע 12 משחקים ללא הפסד, אבל כששני כוכביה, השוער סדריק קראסו והחלוץ אנדרה פייר ג'יניאק, מקבלים זימונים לסגל הנבחרת ברור שיש להם מה למכור.

כבר בדקה השישית העלה בריאן ברגוניו את המקומיים ל-0:1. בדקה ה-39 הגיע תורו של מלך השערים ג'יניאק לכבוש את ה-18 שלו העונה, ומוסא סיסוקו חתם מחצית נפלאה עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה אל הרשת של מיקאל לאנדרו בדקה ה-45. לארי מביאלה צימק עבור פ.ס.ז' בדקה ה-70, אבל המילה האחרונה הייתה של הסגולים ושל הנורבגי דניאל בראטן, שהבקיע את הראשון שלו העונה בדקה ה-81. טולוז חולפת על פני פ.ס.ז' וליל, ומתייצבת במקום הרביעי, ארבע נקודות פחות מליון.

לוריין - סנט אטיין 1:3

אחרי ההדחה מגביע אופ"א על ידי ורדר ברמן, כל שנותר לירוקים של אלן פראן זה להילחם על ההישארות בליגה. לוריין לא ניצחה בליגה מאז החלה שנת 2009, והערב היה בדיוק הזמן המתאים לעשות זאת ולתפוס מרחק מהתחתית. קווין גמיירו בישל פעמיים תוך שתי דקות (12 ו-13) למורגן אמלפיטאנו ומראמה והירואה. הבלם האורח יוהאן בנלואן צימק בדקה ה-39. רפיק סעיפי האלג'יראי נעץ את השלישי בדקה ה-90.

גרמניה: שאלקה - המבורג 2:1

הקבוצה של מרטין יול הגיעה מעודדת אחרי הקאמבק הנהדר שביצעה בטורקיה מול גלאטסראיי בגביע אופ"א, וזאת למרות הפציעות הרבות מהן סבלה לאחרונה. שאלקה, עדיין ללא מנהל מקצועי חדש במקום אנדראס מולר המפוטר (דיבורים על אוליבר קאן כמחליף פוטנציאלי), קיוותה לא לאכזב שוב את הקהל הביתי.

המקומיים היו טובים יותר, אך כהרגלם לא הפכו את השליטה במגרש לשערים. המבורג חיכתה לזמן המתאים לעקוץ, ועשתה זאת מרגלי חוסה פאולו גררו בדקה ה-70. חמש דקות לאחר מכן השלים הפרואני צמד, וחברו לנבחרת ג'פרסון פרפאן הצליח לצמק בדקה ה-80 מן העבר השני. כמו באיירן מינכן ו-וולפסבורג שעשו זאת לפניה, גם המבורג מצמקת את הפער מהרטה ברלין לנקודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully