וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטטו את הווילה

ליברפול היכתה ללא רחם 0:5 את אסטון וילה המסכנה, וצימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לנקודה אחת בפסגה. ג'רארד כבש שלושער

מה שניצחון אחד יכול לעשות. לפני פחות משבועיים הביסה ליברפול 0:4 את ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. מאז, הקבוצה של רפא בניטז דוהרת ולא מביטה לאחור. אחרי הניצחון הענק, 1:4 על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, סיפקו האדומים עוד הצגה עם עוד רביעייה, הפעם באנפילד לעיני אוהדיהם, 0:5 על אסטון וילה באנפילד.

ליברפול הגיעה למשחק, לאחר הפסדיהן של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי (לפולהאם וטוטנהאם, בהתאמה), ועם הידיעה כי ניצחון שלה על הווילאנס יצמק את היתרון של מנצ'סטר יונייטד עליה, שכבר עמד על שבע נקודות לנקודה אחת בלבד (ליונייטד עדיין משחק חסר נגד פורטסמות). כעת המומנטום נושב חזק בכיוונה של החבורה של רפא בניטז, שקיבלה עוד חיזוק עם הארכת חוזהו של המנגג'ר הספרדי בחמש שנים נוספות במועדון.

אחרי 19 שנים ללא תואר אליפות ועם 10 תארים של מנצ'סטר יונייטד באותו פרק זמן, בליברפול יכולים להתחיל לחלום, אבל, במקביל, צריכים האדומים להישאר עם שתי רגליים על הקרקע. היונייטד אמנם ספגה הפסד שני ברציפות בליגה, אבל שועל קרבות ותיק כמו אלכס פרגוסון לא יוותר כל כך מהר על עוד תואר. המנג'ר הסקוטי הערמומי כבר יצא ממצבים קשים ובעייתים יותר.

ליברפול גם 'נהנתה' לשחק נגד קבוצה המצויה במשבר. החבורה של מרטין אוניל איבדה גובה לאחרונה, ואחרי ההפסד לליברפול היא סופרת ארבעה כאלה בחמשת משחקיה האחרונים, כשהיא משיגה בהם נקודה אחת בלבד. הווילאנס עדיין יכולים להתברג ולסיים את הליגה במקום הרביעי, אבל כל הפער שהיה להם על ארסנל מחקה כלא היה, כאשר לתותחנים יש כעת יתרון של שלוש נקודות עליהם. אוניל חייב לנער את שחקניו כדי שלא יסיים את העונה באותו מקום או נמוך יותר מאשר סיימו את העונה שעברה (במקום השישי).

האדומים פתחו בסערה, ועלו ליתרון כבר אחרי שמונה דקות משער של קויט. ליברפול המשיכה לתקוף, וריירה עולל שמות בצד של ריו-קוקר. הספרדי כבש את השני, אחרי בישול של השוער ריינה, וסחט פנדל מריו-קוקר, שג'רארד הבקיע, כל זה במחצית הראשונה. במחצית השנייה ג'רארד שלח בקלילות את הרביעי בכדור חופשי. בדקה ה-65 הבקיע ג'רארד את השלישי האישי שלו בפנדל, אחרי שטורס הוכשל על ידי פרידל, שגם ראה כרטיס אדום.

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! ג'רארד בעט כדור חופשי, שפגע בראשו של אלונסו והוסט למשקוף, קויט השתלט על הכדור החוזר, ושלח בזינוק פנימה, 0:1 מהיר לליברפול.

דקה 16 - ריירה הגביה כדור טוב מאגף שמאל, ג'רארד החמיץ משני מטרים.

דקה 25 - אמיל הסקי התרומם מעל כולם לכדור גובה שהוגבהה לרחבה, נגח מצוין, אבל ריינה הציל שער בטוח.

דקה 33 - גול! השוער פפה ריינה שלח כדור ארוך בבעיטה, הגנת הווילה קרסה ולא הצליחה להרחיק, ריירה הגיע ראשון לכדור ושלח נהדר לחיבורי הפינה של פרידל, ליברפול בדרך הנכונה, 0:2 לאדומים.

דקה 39 - גול! ג'רארד הרשית את השלישי בפנדל. ריו-קוקר לא הצליח להסתדר עם ריירה, שוב, וספק הכשילו. הקפטן האדום שלח בקלילות את השלישי לרשתו של פרידל.

דקה 50 - גול! אלונסו השאיר בקטנה כדור חופשי לג'רארד, ששלח מכ-17 מטרים מדויק לפינה של פרידל המסכן, 0:4 לליברפול.

דקה 65 - גול! ג'רארד כבש את השלישי שלו (השני בפנדל), אחרי שטורס ספק הוכשל ברחבה על ידי בראד פרידל. שוער הווילה הורחק באדום, השוער המחליף גוזן נכנס, ג'רארד שלח עוד אחד בקלות פנימה, 0:5 מוחץ לאדומים.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה (דניאל אגר, 77), ג'יימי קארגר, מרטין סקרטל, פאביו אורליו, דירק קויט, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי אלונסו (לוקאס לייבה, 66), אלברט ריירה, סטיבן ג'רארד (דויד נ'גוג, 80), פרננדו טורס.

הרכב אסטון וילה: בראד פרידל (64, הורחק), נייג'ל ריו-קוקר (ברד גוזן, 65), קרלוס קוויאר, קרטיס דייויס, לוק יאנג, ג'יימס מילנר, סטיליאן פטרוב, גארת' בארי (קרייג גארדנר, 89), אשלי יאנג, אמיל הסקי (גבריאל אגבונלהור, 58), ג'ון קארו.

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 0:1

הקבוצה של מארק יוז התאוששה מטראומת הכמעט הדחה בגביע אופ"א נגד אלבורג, וחזרה לליגה עם ניצחון על החתולים השחורים, נטולי טל בן חיים, שלא שיחק כחלק מהסכם ההשאלה בין הקבוצות. ג'ורג' מקרטני הורחק משורות סנדרלנד בהחלטה מפוקפקת כבר בדקה ה-15, וארבע דקות אחר כך החמיץ רוביניו פנדל בצורה רשלנית. בדקה ה-58 ניסה הברזילאי השחצן לגנוב שער מהבלם מיקה ריצ'רדס כשהמשיך נגיחה של האנגלי לרשת מקו השער, אך ברישומים הוכר השער כאנגלי למהדרין. סיטי עלתה למקום העשירי, סנדרלנד רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

וויגאן - האל 0:1

אחרי פתיחת העונה המדהימה, האל סיטי ממשיכה להידרדר ומתקרבת בצעדי ענק לתחתית. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-84. שוער האל, מאט דיוק, הדף רע מאוד הוצאת חוץ ובן ווטסון כבש מול השער החשוף. וויגאן נותרה במקום השביעי עם 44 נקודות. האל במקום ה-13 עם 33, ובמרחק של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully