וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל נכנסות ליישורת האחרונה

בארסה תארח את מלאגה במטרה לשמור על הפער מריאל, שתארח את אלמריה. אוואט ומאיורקה פוגשים את אתלטיקו (22:00, 5+ לייב)

המחזור ה-28 בליגה הספרדית יושלם הערב (ראשון) עם שמונה משחקים, כולל שתי הגדולות שימשיכו בקרב על התואר. כרגע הפער בינהן עומד על 6 נקודות לטובת המוליכה ברצלונה, וכל מספר אחר בסיומו של המחזור הזה יהווה הפתעה גדולה.

על הנייר, ברצלונה אמורה לעבוד קשה יותר במשחקה הביתי מול מלאגה, אבל צריך לזכור שזו ברצלונה וזה הקאמפ-נואו. ריאל מדריד תקווה למעידה ותארח עוד לפני כן את אלמריה ממרכז-תחתית הטבלה. דודו אוואט ומאיורקה ינסו להתאושש משני משחקים שהסתיימו בתיקו 3:3 ויארחו את אתלטיקו מדריד - צפו למבול שערים גם הפעם.

ברצלונה - מלאגה (20:00, ספורט 5+)

בברצלונה התעסקו בסוף השבוע האחרון בהגרלת רבע גמר ליגת האלופות שזימנה להם את באיירן מינכן. הערב הם חייבים לחזור לפוקוס בקרב על התואר בספרד, כי לקאמפ-נואו מגיעה אחת הקבוצות המפתיעות והמרעננות השנה בליגה הספרדית.

אף אחד לא ציפה לראות את מלאגה בצמרת הליגה השנה, במיוחד לאור העובדה שבעונה שעברה היא עוד הייתה בליגה השניה. כיום היא מדורגת שישית, והמרחק נגיעה ממקום בליגת האלופות בשנה הבאה, הקבוצה מאנדלוסיה הוכיחה לא פעם ששום קבוצה בספרד לא יכולה להקל בה ראש.

חוץ מזה, למאמנה של ברצלונה פפ גווארדיולה יש גם צרות משלו. קרלוס פויול וגבי מיליטו עדיין מושבתים, ועכשיו גם ג'רארד פיקה בספק גדול ואמור לעבור מבחן כשירות לפני המשחק הזה.

ריאל מדריד - אלמריה (18:00, ספורט 5)

ריאל מדריד תקיים את משחקה לפני זה של ברצלונה, אולי אובדן נקודות של הקטאלונים היה יכול לעודד אותם יותר. מצד שני, אין שום סיבה שקבוצתו של חואנדה ראמוס תאבד נקודות במשחק הזה. לא רק שריאל מארחת קבוצת מרכז-תחתית טבלה שהשיגה עד היום חצי מכמות הנקודות שלה בליגה, גם אלמריה היא זו שתסבול מחסרון משמעותי במשחק הזה. המאמן המכסיקני, הוגו סאנצ'ז יעלה בהרכב ללא הסקורר המוביל שלו, אלבארו נגרדו (הכובש החמישי בליגה הספרדית), שהורחק במשחק הקודם.

מצב הסגל של חואנדה ראמוס לא רע, אריאן רובן נפצע באימון של יום שישי אבל הצליח להתאושש עד לסיומו והוא אמור לפתוח. גונזאלו היגוואין בספק גדול למשחק הזה, אבל כמו שזה נראה באירל יכולים לוותר על שירותיו בערב כזה.

שאר המשחקים

מאיורקה - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 5+ לייב)

אחרי שתי תוצאות ו-12 שערים שנכבשו בסך הכל בשני משחקיה האחרונים של מאיורקה, הקבוצה מהאי מתפללת ככל הנראה ל-0:1 קטן לטובתה, אבל זה בכלל לא יהיה פשוט מול הקבוצה שמדורגת חמישית, חולמת על ליגת האלופות וחמה על השער של דודו אוואט.

חטאפה - רקראטיבו הואלבה (18:00)

אוסאסונה - אספניול (18:00)

לה קורוניה - בטיס (18:00)

נומאנסיה - ספורטינג חיחון (18:00)

סנטאנדר - ולנסיה (18:00)

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully