וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: למען אחדות ירושלים

ביג בלו ליונס ניצחו את תל אביב סברס 20:38, ובשל ההפרש הגדול העלו את אחותם הירושלמית בלו סן מיוזיק קינגס למשחקי הפלייאוף

כנראה שהיה צפוי שכל המתח והלחץ של המשחק האחרון בעונה יתנקזו למהלך האחרון, לשנייה האחרונה על השעון. "ביג בלו" ליונס המשיכו עם הכוחות החדשים שאספו לאחרונה והבקיעו שש פעמים נגד "מייקס פלייס" סברס. בסופו של יום, המקום הרביעי במשחקי ההכרעה הוחלט על ידי ט"ד של השנייה האחרונה אשר מוסס את התקוות של ת"א להמשך העונה, עם ניצחון של ביג בלו 20:38. הליונס כבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, אבל בשל ההפרש הכניסו את הקינגס למשחקי הגמר.

אם היה המשחק מסתיים בפער של 12 נקודות בדיוק, הייתה הטלת מטבע מכריעה את זהות הקבוצה שתגיע למקום הרביעי. כוחות גדולים יותר, שכנראה אוהבים פוטבול, לא ראו באפשרות זו כמשהו שהם מעדיפים, וזהות המקום הרביעי נקבעה על המגרש בשתי הדקות האחרונות. בהתחלה, נראה היה שהסברס עומדים להבקיע ולוודא שפער הנקודות מקנה להם לפחות עוד שבוע משחק. כשהכדור ברשותם, התקדמו הסברס לכיוון האנדזון הירושלמי. איבוד כדור של לירן חובב במהלך רוורס בדאון הרביעי שינה את התמונה והעניק את הכדור לליונס, 36 שניות לסיום המשחק. האריות התכוונו להכניס עוד אחד, ממרחק גדול, לפני תום המשחק. הפרעה למסירה מצד הסברס נתנה לליונס 15 יארד, שאחריהם רץ באומן ל-20 יארד ושחרר עוד מסירה, החשובה ביותר שלו במשחק. בין המגנים של הסברס מצא באומן את ברגמן באנדזון לט"ד כשהשעון הראה 00:00:00 ונעץ את המסמר האחרון בתקוות הפלייאוף של התל אביבים.

שני משחקי ההכרעה יהיו בשבת הבאה, 28.3. "דנסינג קאמל" פיונירס יארחו את "בלו סאן מיוזיק" קינגס, בעיטת הפתיחה תהיה ב-21:15. "ריל האוזינג" אנדרדוגס יבקרו את "ביג בלו" ליונס באצטדיון קראפט, כשכדור הפתיחה ייבעט ב-20:45. המנצחים יפגשו בעימות חזיתי במשחק הגמר באצטדיון קראפט ביום שישי ה-3.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully