וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא סולחים לאניימה

22.3.2009 / 12:12

בבני יהודה מתקשים להירגע מהתנהגות שוערה של הפועל ת"א, שחקן בקבוצה: "הייתי מפרק לו את הצורה". מויאל: "זה ממש לא היה בצחוק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

יממה לאחר ההפסד 2:1 להפועל תל אביב בבלומפילד, בבני יהודה עדין מסרבים להירגע מהתנהגותו המכוערת של שוער האדומים, וינסנט אניימה, שהשליך את הכדור על פניו של הקשר קובי מויאל עם שריקת הסיום של המשחק. בסיום אותה תקרית, כזכור, החליט שופט המשחק להרחיק את אניימה.

מה מצחיק בזה?

מספר גורמים בהפועל תל אביב ניסו בסיום המשחק לשכנע את מויאל להסביר לשופט חכמון כי האירוע התרחש בבדיחות הדעת, אולם מויאל סירב ונשאר בחדר ההלבשה של הזהובים. בתחילה הודיע חכמון גם למויאל שהוא מורחק, אלא שמאוחר יותר ועל סמך צפייה בטלוויזיה, הוא שינה את החלטתו וביטל את האדום לקשר.

בבני יהודה גיחכו לאחר ששמעו את אניימה אומר בסיום המשחק: "התבדחתי, צחקתי איתו (עם מויאל), אמרתי לשופט שהתבדחתי, לא מגיע לי אדום על דבר כזה". שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לא הבחינו בתקרית על הדשא, וצפו בה רק לאחר שריקת הסיום בחדרי ההלבשה בבלומפילד.

"אני לא מבין איך קובי לא הגיב, אני לא הייתי מצליח להתאפק", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "אם אניימה היה זורק עליי את הכדור בצורה כזו נראה לי שהייתי מנחית לו אגרוף לפנים ומפרק לו את הצורה. אולי הייתי מורחק לכמה משחקים, אבל אניימה היה לומד לקח ובחיים יותר לא מתנהג בצורה כזו מכוערת. שחקן שעושה דבר כזה אחרי שהשופט שורק לסיום, הוא לא ספורטאי. הוא אמר בראיון שאחרי המשחק שזה היה בצחוק. תסתכל על המבט המפחיד שהיה לו על הפרצוף, זה נראה לך בצחוק? הוא חייב להענש ובחומרה רבה", הוסיף השחקן.

"אין לי מושג למה הוא עשה את זה, לא נגעתי בו בכלל", אמר מויאל בסיום המשחק. "זה ממש לא היה בצחוק, היה לו מבט מאיים בעיניים, למזלי הצלחתי להתאפק ולא הגבתי", הוסיף השחקן.

בהנהלת בני יהודה לא אהבו, בלשון המעטה, את התנהגותו של אניימה במיוחד לאור העובדה כי זו השנה השנייה ברציפות בה תוקף השוער הניגרי שחקן של בני יהודה. בעונה שעברה הוא חבט באגרופו בבלם הזהובים סלבר הודזיץ' במהלך משחק בין שתי הקבוצות, תקרית שבגינה הורחק אניימה ל-4 משחקים.

"כשמאיר לוי ביטל לפני שבוע את האדום שהוא שלף לאניימה בטדי, זו היתה החלטה ספורטיבית וראויה למרות שאנחנו היינו יכולים להנות מזה שהוא היה מורחק מול בית"ר ולא משחק מולנו, אבל מה שהוא עשה כאן הערב זו בושה וחרפה וראוי שיתן על כך את הדין", אמר גורם בכיר במועדון.

חכמון שדד אותנו

חוץ מהתלונות נגד אניימה, היו לאנשי בני יהודה טענות קשות גם לשופט המשחק אלי חכמון ששרק לשני פנדלים לא מוצדקים, ולא שרק בפעם היחידה בה כן הגיע פנדל מוצדק לזהובים, כאשר פדרו גלבאן נתפס ברחבה על ידי ואליד באדיר, שאף עצר את הכדור בידו. "שודדים אותנו שבוע אחרי שבוע, היתה כאן תצוגת שיפוט מזעזעת, ומאיפה הגיע הקוון הזה, שהחליט פתאום לסמן לשופט על יד של אדרי שגם אחרי 7 הילוכים חוזרים קשה להוכיח אם היתה או לא", אמרו במועדון.

למרות ההפסד הביעו בצוות המקצועי שביעות רצון מהצורה שבה שיחקה הקבוצה. במשך רוב דקות המשחק היוותה בני יהודה יריב שקול לאדומים והשחקנים הפגינו יותר לחימה והקרבה מאשר בתצוגת הנפל מול סכנין בהפסד בגביע בשבוע שעבר. השוער הניגרי דלה איינוגבה, יטוס השבוע למחנה האימון של נבחרתו שתשחק ביום ראשון הקרוב מול נבחרת מוזמביק במסגרת מוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully