וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מאיוקה לקהיר, בושינסקי לציריך

22.3.2009 / 11:52

חלוץ מכבי ת"א יצטרף לנבחרתו לקראת משחקה מול מצרים, היו"ר יחפש בשוויץ שותפים פוטנציאליים לשניידר. ונחשו מה? האוהדים שוב מאיימים

יושב ראש מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, ימריא בתוך יום או יומיים לנסיעת עסקים בציריך ובמסגרתה ינסה לעניין שותפים פוטנציאליים שיצטרפו לאלכס שניידר בבעלות ובניהול המועדון לקראת העונה הבאה. במכבי הדגישו הבוקר (ראשון) כי אין מדובר במשא ומתן או בשלב מתקדם כזה או אחר של משא ומתן, אולם אישרו כי בושינסקי אכן ייפגש עם אנשי עסקים בעלי ממון שעשויים להצטרף לשניידר. בקבוצה כבר מבינים שהסיכויים להצטרפותו של מאיר שמיר נמוכים מאוד, וממשיכים בחיפושים אחר גורמים עסקיים או כלכליים, וזאת לאחר ששיינדר כבר הצהיר כי בכוונתו לקצץ את התקציב לעונה הבאה בכמעט 50 אחוז מגובה התקציב לעונה הנוכחית.

בתוך כך קיבלו במועדון ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 שהושגה אמש מול הכח עמידר רמת גן בוינטר. מצד אחד ניצלה הקבוצה מהפסד הודות ליכולת טוב של השוער דרגוסלב יבריץ', אולם מצד שני יודעים בקרית שלום שניצחון היה מוציא את הקבוצה באופן סופי ממאבקי ההישארות בליגה.

אוהדי הקבוצה החליטו אמש שלא לעודד את שחקני הקבוצה וזאת במחאה על יכולתם החלשה בתקופה האחרונה. למרות מחלוקות בין מחנות האוהדים הוחלט לבסוף שלא לעודד, וזאת למרות שחלק מהאוהדים כן רצו לתמוך בשחקנים. אחד מראשי האוהדים הבהיר לגורמים בהנהלת המועדון כי במידה שלא יבוצע ניקוי אורוות כללי בקבוצה, הם מאיימים שלא לרכוש מנויים לעונה הבאה.

החלוץ עמנואל מאיוקה יטוס השבוע לדרום אפריקה למחנה האימון של נבחרתה הבוגרת של זמביה לקראת משחקה ביום ראשון מול מצרים בקהיר במוקדמות המונדיאל.

ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 ייערך בקרית שלום משחק בין קבוצות הנוער של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים לזכרו של אוהד הקבוצה שחר בריקמן, שהלך לעולמו לפני כשנה לאחר מחלה קשה. ביום רביעי ב-12:00 בקרית שלום יערכו הבוגרים משחק אימון מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully