וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע לנו. ככה זה כשבונים על שחקן אחד"

22.3.2009 / 11:26

במכבי חיפה מזהים את הסיבה למשבר בהתקפה: "קבוצות למדו אותנו. 30 כדורים עוברים דרך יניב קטן, שלושה סוגרים אותו". שחקנים כועסים על גדיר: "אגואיסט"

אסור להשתמש

צילום: אחמד עבאס
עריכה: נועם אשל

הביקורת העיקרית שהושמעה אתמול (שבת) במכבי חיפה הייתה העובדה ש"הקבוצות היריבות למדו להתמודד עם יניב קטן". "שלושה שחקנים סוגרים אותו והמשחק שלנו הולך לאיבוד", הודה שחקן בקבוצה לאחר התיקו המאופס מול מכבי פתח תקוה ורוני לוי.

"יש בלבול במשחק"

"אין ספק שקטן הוא השחקן הכי משמעותי בקבוצה", אומר השחקן, "אבל מה שקורה איתו בתקופה האחרונה גורם לבלבול במשחק. כשרפאלוב, בוקולי ופנטאני יצאו אתמול, המשחק היה גמור. הגיע לנו להפסיד נקודות. אני אוהב את יניב מאוד, אבל אם הוא מקבל 30 כדורים במשחק והמשחק נבנה רק עליו, קל מאוד לעצור אותנו. זה קורה לנו במהלך כל החודש האחרון, כשיש שחקן פנוי בימין והוא בשמאל, הוא מקבל את הכדור ושלושה שחקנים סוגרים אותו. כששיחקנו נגד הפועל פתח תקוה בלי יניב, השמירה שלהם התפזרה, הם לא יכלו לעצור אותנו. שוב, אין לי ביקורת עליו, אלא על צורת המשחק. צריך לפזר את העומס בין כולם. לכל שחקן יש עליות וירידות בקריירה, אם לא ניקח את זה בחשבון נמצא את עצמו תלויים בקבוצות אחרות".

חיפה כבשה שני שערים בלבד בחמישה מחזורים. את השער הראשון כבש אוסיי רנספורד, מול הפועל פתח תקוה. השער השני היה שער עצמי.

במכבי חיפה מוטרדים מאוד מהפער שהצטמק בצמרת, עד לכדי שתי נקודות מהפועל תל אביב. גורמים בקבוצה אמרו כי ניצחון של בית"ר הערב בנתניה יכניס את המערכת ללחץ. "אין ספק שהפגרה באה בזמן", אמר אחד השחקנים אתמול לאחד שיצא מחדר ההלבשה. "אנחנו בתקופה לא טובה, אולי המומנטום של חלק מקבוצות הצמרת ייעצר". חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי בית"ר מסוכנת הרבה יותר מנתניה במאבק על האליפות, אבל הם מקווים שהמשחק יסתיים בתיקו בכדי לשמור על הפער מהן.

זה רק מזל?

דווקא הבעלים יעקב שחר, שנראה לפרקים כועס במהלך המשחק, שידר נינוחות בחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אין לנו מזל, הכדורים לא נכנסו". ההערכה היא ששחר חושש להכניס את המערכת ללחץ שיגרום לקבוצה לאבד את המקום הראשון. המאמן אלישע לוי לא ישוחח עם ההנהלה בנוגע להארכת החוזה החודש. ההחלטה שהתקבלה היא לשוחח עם המאמן במהלך המחזורים האחרונים של העונה, כשהתמונה בצמרת תתבהר יותר. בסיום המשחק נשמעה ביקורת על צורת המשחק של מוחמד גדיר. "הוא שחקן אגואיסט", אמרו עליו שחקנים בקבוצה. "הוא מקבל מעל ומעבר מאלישע. אם הוא לא יבין שהוא נמצא בקבוצה שרצה לאליפות ויתחיל למסור, הוא יקבל את אותו יחס". חלק מהשחקנים גוננו על גדיר בטענה ש"אין להפיל את התיק על שחקן צעיר".

החלוץ שלומי ארבייטמן יחזור בהדרגה לאימונים, לאחר שהתברר כי הפציעה בקרסול ממנה הוא סובל מצריכה מנוחה של מספר ימים. החלוץ יהיה כשיר למשחק הבא של הקבוצה באשדוד, לאחר פגרת הנבחרת. השוער אמיר אדרי עבר בדיקת MRI והיום יוסקו המסקנות לגביו. ההערכה היא שגם הוא יהיה כשיר לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully