וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "לא היה לנו מזל היום"

21.3.2009 / 21:06

נשיא מכבי חיפה ניסה לעודד את שחקניו ושוחח בארבע עיניים עם המאמן אלישע לוי. אכזבה בקבוצה מהחלק הקדמי. רוני לוי: "היה מרגש לחזור"

אסור להשתמש

צילום: אחמד עבאס
עריכה: נועם אשל

מכבי חיפה קיוותה לצרף הערב (שבת) ניצחון ליגה נוסף לשניים הקודמים, ועל הדרך גם לשפר את החלק ההתקפי המקרטע על חשבון המאמן לשעבר רוני לוי ומכבי פתח תקוה. אלא שהמלאבסים לא עשו הנחות, הפגינו נחישות ושמרו על תיקו 0:0 שמשמבש לירוקים את התוכניות.

לוי: "בשורה התחתונה לא היה לנו משחק טוב"

בסיום המשחק נכנס הנשיא יעקב שחר לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. "לא היה לנו מזל היום", אמר הנשיא לשחקנים וניסה לעודדם, "הכדורים לא נכנסו". לאחר מכן קרא שחר לאלישע לוי לשיחה בארבע עיניים. בחיפה אומרים כי מדובר בשיחה שגרתית שנערכת בין השניים לאחר משחקים.

אלישע לוי המאוכזב יודע שמכבי חיפה איבדה שתי נקודות יקרות במירוץ הצמוד על התואר. "אני חושב שבמשך רגעים מסוימים שיחקנו די טוב, אבל חבל מאוד שבדקות הטובות שלנו לא הבקענו", אמר המאמן, "בשורה התחתונה לא היה לנו משחק טוב. מכבי פ"ת באה כדי להצטופף מאחור והתגוננה בצורה טובה, אבל אנחנו לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו".

המאמן החיפאי התייחס לבעיות ההתקפה של קבוצתו: "נכון שכשהמשחק נגמר ב-0:0 אין הרבה מה להגיד, אבל למרות שאנחנו לא כובשים, אנחנו כן מגיעים למצבים. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לכבוש".

גוסטבו בוקולי: "הם באו לשחק על תיקו ולא עברו את החצי, עשרה שחקנים שלהם היו בחצי שלהם. כל הכבוד להם על הנקודה, זה סימן שלא שיחקנו טוב. לא ראיתי את חיפה תוקפת ככה העונה, אבל לא הלך כי החמצנו הרבה. אם הכדור בדקה הראשונה היה נכנס הכל היה אחרת. אי אפשר לבקש סבלנות מהקהל ושריקות הבוז מובנות. הם צריכים להאמין שאנחנו רוצים לנצח והיום זה לא הלך לנו".

בקבוצה נשמעה לאחר המשחק ביקורת על כך שלא הוחתם חלוץ בחלון ההעברות. גם בקרב המאמן ניכרת האכזבה על חוסר ניצול ההזדמנויות. הקשר ליאור רפאלוב שאיכזב, שוחח עם הקהל שעודד אותו. אמיר אדרי ושלומי ארבייטמן יחזרו לסגל בשבוע הבא.

"לא הסתפקנו בתיקו"

רוני לוי, מנגד, נראה מחויך בסיום, אחרי שלקח העונה כבר ארבע נקודות מקבוצתו לשעבר. "לא הסתפקנו בתיקו מראש", אמר מאמן מכבי פ"ת, "אבל ידענו שמכבי חיפה בבית היא קבוצה מאוד מוכשרת ואיכותית, ולא קל להוציא פה נקודות. הפתיחה שלנו הייתה רעה, יכול להיות שהמצב בדקה הראשונה הכניס אותנו להלם, אבל מגיעה מילה טובה לשחקנים שלנו. חבל שלא ניצלנו את המצבים שהיו לנו במתפרצות".

לוי התייחס לחזרה שלו לקרית אליעזר. "זה מרגש לחזור" אמר לוי, "היה קצת מוזר, כי זה שונה להיות בצד השני פתאום. הייתה לי פה תקופה נפלאה".

מאמן מכבי פתח תקוה נראה משוחח בסיום עם דובר חיפה דודו בזק. לוי הודה לחיפה על האירוח והבהיר כי מבחינתו קיבלו אותו האוהדים בצורה יוצאת מן הכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully