וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאקווינטה: "אנחנו לא חושבים על אינטר"

וינצ'נזו יאקווינטה, שכבש צמד בניצחונה של יובנטוס על רומא 1:4, מאמין שקבוצתו יכולה להיות תלויה בעצמה בדרך למהפך ותואר

הניצחון הגדול של יובנטוס על רומא באולימפיקו (1:4) יוכל לקרב אותם עד כדי ארבע נקודות מהמוליכה אינטר. זה בתקווה שהנרהזורי יפסידו היום (16:00, ספורט 1) לרג'ינה, נועלת הטבלה שמבחינה תאורטית עדיין יכולה להציל את העונה שלה. במידה ואינטר תנצח, כמו שמצפים ממנה, הפער בין שתי הקבוצות יחזור להיות 7 נקודות, אבל צריך לזכור שמדובר בעוד תשעה מחזורים לסיום העונה, כולל משחק בין שתי הקבוצות שיתקיים באמצע אפריל בטורינו.

בכל מקרה, ביובנטוס מבינים היטב שהתואר האיטלקי בכלל לא אבוד, ולצד הכנות לעונה הבאה כמו החיזורים אחרי דויד סילבה מולנסיה (יובה הציעה עבורו 25 מיליון יורו לפי העיתון "ספורט"), יש לא מעט על מה להילחם בשבועות הקרובים.


מאמן יובנטוס, קלאודיו ראניירי, אמר בסיום המשחק באולימפיקו: "אהבתי את זה שפירשנו את המשחק מההתחלה ושיחקנו בנחישות וכדורגל מצויין. ידענו שרומא תערים עלינו קשיים, אבל גם ידענו איך לא להסתבך. אני לא מצפה לשום דבר עכשיו, יובנטוס תמיד רוצה לעשות את המקסימום ולהשתפר". ראניירי התייחס גם לוינצ'נזו יאקווינטה שהצטיין וכבש צמד במשחק: "אנחנו צריכים לנצל את היתרון שנובע מהאופי שלו, בסך הכל יש לנו הרבה חלוצים טובים. אני תמיד מחפש את השחקנים שנמצאים בכושר טוב יותר, וכעת יאקווינטה הוא זה שיכול לתת תרומה משמעותית".

יאקווינטה עצמו אמר: "אני מרוצה מאוד מההופעה שלי ושל הקבוצה שלי, במיוחד על מגרש קשה כמו ברומא. זה היה ניצחון גדול ואנחנו חייבים להמשיך ככה. כל השחקנים מתחברים ונלחמים במטרה להשיג שערים משותפים. אנחנו מסתכלים על המיקומים בטבלה, אבל צריכים לחשוב על עצמנו ולא על אינטר. אנחנו חייבים לנצח בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully