וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף יצא סוג של אנדי

אנדי מארי ניצח את פדרר 1:2 ומנע קלאסיקה כשיתמודד בגמר אינדיאן וולס מול נדאל. אנדי רודיק ופיש ניצחו את אנדי רם ומירני בגמר הזוגות

חצי גמר טורניר אינדיאן וולס זימן לנו אמש (שבת) קרב משובח בין רוג'ר פדרר לאנדי מארי, בסיומו חגג הסקוטי ניצחון 3:6, 6:4, 1:6 והבטיח לעצמו מקום בגמר, שם יחכה רפאל נדאל, שניצח בלילה שבין שבת לראשון את אנדי רודיק 4:6, 6:7, בחצי הגמר השני של הטורניר היוקרתי בקליפורניה (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר).

פדרר, בטורניר הראשון שלו מאז ההפסד הצורב לנדאל בגמר באוסטרליה, התייצב למשחק עם מאזן של חמישה הפסדים בשבעה מפגשי עבר מול מארי, והמדורג רביעי המשיך בדומיננטיות שלו בתחילת המשחק וניצח 3:6 במערכה הראשונה בתוך חצי שעה בלבד. פדרר התעשת וניצח 4:6 במערכה השנייה, אבל הסקוטי המוכשר לחץ שוב על הדוושה במערכה המכרעת, ניצל את ים הטעויות של פדרר (32 שגיאות לא מחויבות בסך הכל) השיג שתי שבירות מהירות ודהר לניצחון מוחץ 1:6 במערכה וניצחון במשחק בתוך שעה ו-48 דקות.

"זה אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלי עליו", אמר מארי בסיום, אחרי שהפך לבריטי הראשון מאז טים הנמן ב-2004 שמעפיל לגמר באינדיאן וולס. "תמיד קשה לי מול פדרר, ובדרך כלל המשחקים שלנו מגיעים למערכה שלישית, והיום שיחקתי טוב יותר מבמפגשים הקודמים מולו". לפדרר לא היו הרבה תשובות לאחר ההפסד: "עשיתי יותר מדי שגיאות היום, לא מצאתי את הקצב שלי. במפגשים הקודמים שלנו הוא השתפר תוך כדי המשחק, והפעם זה היה שונה כי חזרתי במערכה השנייה, אבל אז הוא שיחק שיחק מדהים בסיום, ואני לא הפסקתי לטעות".

המדורג 1 בעולם, רפאל נדאל, גנז את תקוות האמריקאים לצפות באחד משחקניהם בגמר הטורניר. הספרדי ניצח בחצי הגמר את אנדי רודיק 4:6, 6:7, ויתמודד מול מארי בגמר. רודיק הגיע למשחק כשמאחוריו רקורד של 11 ניצחונות רצופים, אבל נשבר ראושון במשחקון השביעי של המערכה הראשונה ונוצח 6:4. נדאל שבר פעמיים בתחילת המערכה השנייה ועלה ל-3:5, אך לא הצליח לסגור את המשחק. השניים הלכו לשובר שוויון בו ניצח נדאל 4:7.

"כשהובלתי 5:6 התחלתי לשחק יותר אגרסיבי", אמר נדאל, "הגשתי מדויק יותר וזה עזר לי בשובר השוויון". נדאל עלה לגמר השלישי שלו השנה וה-42 בסך הכל (מאזן של 9:32 עד כה). "יש לו סרב טוב, משחק יציב מהקו האחורי, הכל", החמיא נדאל למארי, "יש לו ידיים טובות, חבטות דרופ נהדרות, הוא יכול להיות אגרסיבי וגם לשחק הגנתי". מה נאמר, יהיה שמח בגמר.

רם ומירני הסתפקו במקום השני

מאוחר יותר שיחקו אנדי רם יחד עם בן זוגו הבלארוסי מקס מירני בגמר הזוגות מול אנדי רודיק ומרדי פיש האמריקאים, ובתום גמר דרמטי ומרתק נוצחו 3:6, 6:1, 14:12. לאחר שוויון 1:1 במערכות, הגיעה המערכה השלישית בה רודיק ופיש הצילו 3 נקודות משחק במצב של 9:8, 10:9 ו-12:11, ובעזרת נחישות גדולה הצליחו לשמח את הקהל המקומי. "היינו נרגשים", אמר פיש, שקפץ על גבו של רודיק ברגע הניצחון, "היינו חמים, הייתה אווירה שלא תאמן. אני בטוח שגם רם ומירני נהנו. זה היה משחק גדול".

רודיק, שהפסיד לנדאל בחצי גמר היחידים לפני המשחק, לא התנחם: "מרדי השתלט על המשחק במערכה השנייה, לא עשיתי הרבה כדי לעזור לנו. טעיתי פעמיים, וזה היה מגוחך". רודיק ופיש שיפרו את מאזנם ל-4:13, וזהו התואר השני שלהם אחרי שזכו בטורניר יוסטון 2002.

עדכון ראשון: 00:02, 22/03/09
עדכון אחרון: 06:07, 22/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully