וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה אומנותית: אתי לוי זכתה באליפות ישראל

אחרי שזכתה בתואר בתרגיל הסולו, השלימה השחיינית ממכבי קרית היובל ירושלים זכייה גם בדואט עם העולה החדשה ג'ניה טיטלבאום

אתי לוי ממכבי קריית היובל ירושלים הוכתרה בסוף השבוע כאלופת ישראל לבוגרות בתרגיל הסולו בשחייה אומנותית. האליפות נערכה בבית טיילור בירושלים ולוי השיגה בתרגיל הסולו ציון מצטבר משוקלל של 88.167 נקודות.

האלופה הקודמת, אנסטיה גלושקוב, לא התחרתה, כמו גם חברתה לדואט, אינה יופה, איתה הופיעה במשחקים האולימפיים. השתיים החליטו על שנת חופשה ולא נטלו חלק באליפות. בלי השתיים הבמה נפתחה גם למתחרות האחרות. סשה קונין, גם היא ממכבי קריית היובל ירושלים, זכתה במקום השני בתרגיל הסולו עם 86.834 נקודות. לקונין זו הייתה תחרות הכנה מוצלחת לקראת אליפות אירופה לנערות שתיערך בחודש הבא באנגליה. במדליית הארד זכתה תמרה שאולוב מהפועל אשדוד עם 81.500 נקודות וגם היא נכללת בנבחרת לאליפות אירופה לנערות.

לוי חזרה וזכתה במקום הראשון ובתואר אלופת ישראל גם בתרגיל הדואט, הפעם עם ג'ניה טיטלבאום. השתיים צברו 84.667 נקודות והקדימו במעט, עקב נקודת עונשין, את בנות אגודתן, דיאנה דילן וסשה קונין, שצברו 84.333 נקודות. במדליית הארד זכה הצמד האשדודי, סוניה רובינסקי ותמרה שאולוב, אשר צברו 81.834 נקודות. טיטלבאום, אשר רק באחרונה זכתה לאזרחות ישראלית מלאה כעולה חדשה, השתלבה היטב ויחד עם לוי הציגה יכולת טובה הנותנת תקווה להמשכיות ולהישגיות גם באליפות אירופה לנערות, אשר תיערך בחודש הבא באנגליה.

ובעניין אחר ולא פחות חשוב: הנהלת איגוד השחייה קיבלה החלטה לאסור על שחיינים צעירים להשתמש בחליפות שחייה באליפויות ישראל, כולל בשלב המוקדמות. ההחלטה התקבלה בעקבות המלצה של פורום המאמנים באיגוד, כלקחים מאליפות החורף האחרונה.

חליפות השחייה השונות נותנות יתרון לשחיינים הלובשים אותם, אך מכיוון שעלותם גבוהה ורק בעלי היכולת מבין השחיינים רוכשים ומשתמשים בהם והדבר יוצר חוסר שוויוניות, הוחלט לאסור על שחייניות עד גיל 13 ועל שחיינים עד גיל 14 להשתמש בחליפות החל מאליפות הקיץ הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully