וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה שומרת מרחק

שלושער של קאנוטה נתן לאנדלוסים 1:4 על ויאדוליד ושמר על פער שש הנקודות שלה במקום השלישי מויאריאל, שניצחה 0:2 את בילבאו

המחזור ה-28 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) ללא שתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד, שישחקו מחר. ויאריאל, שהתוודעה להגרלת ליגת האלופות הנוחה שלה נגד ארסנל, פתחה את המחזור ונתנה איתות גם בליגה שלפחות המאבק על המקום השלישי פתוח. הצוללת הצהובה ניצחה 0:2 את בילבאו וצימקה זמנית את הפער מסביליה לשלוש נקודות בלבד, אבל סביליה הגיבה עם 1:4 על ויאדוליד במשחק המאוחר ושמרה על יתרון שש הנקודות שלה במקום השלישי.

סביליה - ויאדוליד 1:4

בשבוע שעבר נבלמה סביליה עם 2:2 במלאגה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל הערב חזרו האנדלוסים לדרוס, ולא התחשבו בויאדוליד הסימפטית. פרדי קאנוטה עשה כרגיל את מרבית הנזק, והעלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה השמינית. הנוק גויטום השבדי כבש שער שוויון מפתיע לויאדוליד בדקה ה-22, אבל קאנוטה ענה עם השני שלו שתי דקות למחצית, ואחרי שלואיס פביאנו התכבד בשלישי של סביליה בדקה ה-57 חתם החלוץ ממאלי שלושער בדקה ה-70 וקבע את תוצאת המשחק.

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 0:2

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים הצליחה ויאריאל, שהייתה מסוכנת יותר והחזיקה יותר בכדור, לכבוש את השער הראשון לאחר שבדקה ה-68 סנטי קסורלה קיבל כדור מג'וזפה רוסי ומצא את הרשת עם בעיטה מתוך הרחבה. בילבאו חיפשה את השוויון אך דווקא בדקה ה-79 סוסאטה קיבל כרטיס צהוב שני והשאיר את קבוצתו, שנלחמת על חייה בליגה, בעשרה שחקנים. הצהובים לא נחו, חיפשו שער נוסף ומצאו אותו בדקה ה-90 כשהפעם קסורלה הפך למבשל וסידר למתיאס פרננדז שער שמקרב את בילבאו עוד יותר לאיזור הסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully