וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: ד"ש לדרור קשטן

יום מוצלח לשגרירים בבלגיה: אליניב ברדה כבש את הראשון ב-0:3 של גנק על טוביזה. יואב זיו הצטרף עם שער ב-0:2 של לוקרן על ברגן

דרור קשטן יכול לחייך. בניגוד ללגיונרים אחרים שזומנו לסגל ולא משחקים כלל בקבוצותיהם, השגרירים בבלגיה ממשיכים לעשות חיל. אליניב ברדה ויואב זיו כבשו הערב (שבת) בניצחונות גנק ולוקרן במסגרת המחזור ה-27 של הליגה הבלגית.

ברדה כבש את השער הראשון בניצחון גנק 0:3 על טוביזה, הלפני אחרונה בליגה. בדקה ה-33 הגיע כדור קרן אל ברדה שהשתלט ובעט בסיבוב כדור חלש ומדויק לפינה הרחוקה. שערו החמישי העונה של החלוץ. שתי דקות לאחר מכן קבע בלאש טוט ההונגרי 0:2. אנלה נגונגקה השלים עם שער על סף סיום המחצית הראשונה. ברדה השלים 90 דקות מלאות. גנק נותרה רביעית עם 46 נקודות.

לוקרן עלתה זמנית למקום השביעי לאחר ניצחון חוץ 0:2 על ברגן, האחרונה בטבלה. זיו כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-58 והיה זה שערו השני ברציפות. הפולני דויד יאנצ'יק סגר את הסיפור עם שער בדקה ה-79. זיו ועומר גולן שיחקו 90 דקות. אבי סטרול לא שיחק בגלל פציעה.

אנדרלכט עלתה זמנית למקום הראשון לאחר ניצחון 0:2 על בירסחוט. סטנדרד ליאז' תוכל לחזור מחר (ראשון) לפסגה כשתפגוש במשחק חוץ את שרלרואה. שאר התוצאות הערב: סרקל ברוז' - מסקרון 1:0, רוסלארה - מכלן 0:1, ווסטרלו - דנדר 1:3. אתמול: קורטרייק - קלאב ברוז' 3:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully