וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון ניצחה ועלתה לגמר הפלייאוף

שחקניו של ישראל חילו גברו 0:3 על הפועל כפ"ס וניצחו 1:3 בסדרת חצי הגמר. בסדרת הגמר, שתיפתח ביום ג', היא תפגוש את מכבי ת"א

מכבי תל אביב ומכבי הוד השרון יתמודדו גם השנה בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורעף גברים על תואר האליפות. הסדרה הזו נקבעה לאחר שהערב (שבת) גברה הוד השרון על הפועל כפר סבא במשחק הרביעי בסדרת חצי גמר הפלייאוף 0:3 ובכך סיימה את הסדרה בניצחון 1:3. הוד השרון, שממש על קו הסיום של העונה נכנסה לפלייאוף העליון, תיאבק כאמור שוב מול הצהובים בשחזור סדרות הגמר של השנים האחרונות.

לאחר שבמשחק השלישי שהתקיים בשבוע שעבר בכפר סבא ניצחה הוד השרון ועלתה ל-1:2 בסדרה, היא ידעה כי ניצחון הערב בתיכון מוסינזון יעלה אותה להתמודדות על תואר האליפות העונה. כ-700 צופים מילאו את האולם עד אפס מקום וראו מערכה ראשונה צמודה, כשאף אחת מהקבוצות לא מרפה. הוד השרון הייתה זו שידעה לברוח בזמן וניצחה בסיום המערכה 23:25.

המערכה השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של הוד השרון, שפתחה כבר בשלב מוקדם פער של שבע נקודות. שחקניו של שגיא ברעם לא איבדו עשתונות והשוו, אך הוד השרון ברחה שוב וניצחה 20:25. במערכה השלישית המארחים לא השאירו סיכוי לכפר סבא ופתחו פער משמעותי שלא נמחק עד הסיום. הוד השרון ניצחה במערכה הזו 16:25 והשלימה 0:3 במשחק כולו. המצטיינים בשורותיה היו אלכס לאוריאן ועמיקם אשל. סדרת גמר הפלייאוף, המתקיימת בשיטת הטוב מחמישה משחקים, תחל כבר ביום שלישי, כשתל אביב תארח את הוד השרון (מרכז הרב ספורט, 19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully