וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבכיינות לשופטים עזרה להם לנצח"

לוזון האשים את השופט בהפסד של בני יהודה להפועל ת"א. גוטמן: "עברנו תקופה לא פשוטה". אניימה, שהורחק כשזרק כדור על מויאל: "רק צחקתי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) את בני יהודה 1:2 במשחק רב אירועים, בו שרק השופט אלי חכמון לשני פנדלים, אחד לכל צד. בסיום מצאו את עצמם האדומים במרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה מכבי חיפה, בעוד שהזהובים כבר עם שלושה הפסדים רצופים, ובמגמת ירידה אחרי התקופה המצוינת שלהם.

חכמון, שעמד במרכז האירועים מעוררי המחלוקת, ראה לאחר שריקת הסיום את העימות בין וינסנט אניימה לקובי מויאל, והודיע לשניים שהם מורחקים, אבל שינה את דעתו לאחר שצפה בתקציר המשחק בטלוויזיה ופסק כי רק אניימה, שתקף את מויאל, הורחק בעוד שהאדום של מויאל בוטל.

גוטמן: "נילחם עד הסוף"

אלי גוטמן אמר בסיום: "היום שלטנו ברוב חלקי המשחק. הפכנו משחק שיכולנו לעשות קל לקשה, ומטעויות שלנו אנחנו סופגים שערים. בחצי השני לחצנו וניצחנו את המשחק. אמרתי השבוע לשחקנים שלא מעניין אותי מורחקים, נעדרים ופצועים ואני שמח שהיום עברנו משוכה כמו בני יהודה. כל הזמן אנחנו מסתכלים קדימה. אני ממשיך ואומר, אנחנו נילחם עד הסוף. יש תקופות בכדורגל, עברנו תקופה לא פשוטה ואנחנו יוצאים לפגרה. אני מקווה שאחריה יחזרו הפצועים".

אניימה, שהיה חתום על שער הניצחון בפנדל שכבש בדקה ה-72, הורחק מיד לאחר שריקת הסיום אחרי שזרק בעצבים את הכדור על ראשו של קובי מויאל והתעמת עימו בחריפות. לאחר מכן ניסה אניימה לתרץ את מעשיו ואמר: "צחקתי איתו, אמרתי לשופט שצחקנו ולא הבנתי למה קיבלתי כרטיס אדום. לא צריך לקבל אדום על צחוקים, זה מצחיק". גוטמן התייחס לתקרית ואמר: "מי שמכיר את וינסנט יודע שהבחור הזה, גם ברגעים כאלה, יכול להרשות לעצמו לצחוק. לא יודע מה הוא עשה עם הכדור, אבל הוא אמר שזו הייתה בדיחה. השופט אמר שהוא יראה בטלוויזיה ובהתאם לכך יכתוב את הדוח".

הפועל תל אביב הפועל תועמד לדין על זריקת חפצים מהיציע של אוהדיה. לקבוצה כבר יש עונש על תנאי על תקרית דומה עד ספטמבר, ואם היא תועמד לדין באותו סעיף ותיענש היא עשויה לספוג עונש של משחק ללא קהל.

לוזון: "תודה רבה לשופט על תצוגת שיפוט גדולה"

בבני יהודה עסקו בסיום רק בהחלטות השופט חכמון, שלטענותיהם עלו להם בהפסד. בבני יהודה זעמו על החלטות השיפוט של חכמון. בכיר בקבוצה אמר: "שודדים אותנו שבוע אחרי שבוע. זה פשוט לא יאומן. שני הפנדלים שנשרקו לטובת שתי הקבוצות לא היו ולא נבראו, ודווקא הפנדל שהיה צריך להישרק על גלבאן לא נשרק. הייתה כאן תצוגת שיפוט מזעזעת, אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות".

גיא לוזון רתח אף הוא בסיום ואמר: "אין ספק שהשופט תרם לניצחון. לא היה פנדל. זה מה שאני ראיתי וכך גם ראו בטלוויזיה. הבכיינות כלפי השופטים עזרה להפועל תל אביב. לא היה משחק רע שלנו. היו דקות טובות ופחות טובות. תיקו היה משקף. חבל מאוד שהחלטה של שופט הכריעה את המשחק. חשוב לי לנצח בכל משחק ואני לא מתרגש מהקנטות של אוהדי הפועל תל אביב או אוהדים אחרים".

לאחר שצפה בתקציר המשחק בטלוויזיה יצא לוזון פעם נוספת לתקשורת ואמר: "לא רק שהשופט עזר להפועל תל אביב עם פנדל שלא היה ולא נברא, הוא גם הוסיף חטא על פשע ולא שרק לנו פנדל במאה אחוז שהיה על גלבאן, שרואים בטלוויזיה בבירור שאחד משחקני הפועל הדף את הכדור בידו. תודה רבה לשופט על תצוגת שיפוט גדולה. הוא היה גדול. אנחנו לא יודעים לבכות בתקשורת כמו שקבוצות אחרות עושות, ואולי כדאי שהשבוע גם אנחנו נתלונן על השיפוט".

אסי בלדוט, שנפצע והוחלף בדקה ה-69, סובל מרגל עץ בירך, והוא ייבדק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully