וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו מוסקבה חטפה תבוסה מחימקי

קבוצתם של בלאט ושמיר הובסה 89:54 וירדה למקום הרביעי בליגה הרוסית. אולימפיאקוס התעללה בא.א.ל, פנאתינייקוס ניצחה את אריס

דינמו מוסקבה, קבוצתם הרוסית של דיוויד בלאט ודן שמיר, ספגה מפלה הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-20 בליגה הרוסית. מוסקבה הובסה 89:54 על ידי חימקי וירדה בשל כך למקום הרביעי עם מאזן של 14 ניצחונות ושישה הפסדים. דינמו דווקא הייתה טובה ברבע הראשון ופיגרה רק בשתי נקודות בסיומו, אך אל ההפסקה היא ירדה בפיגור 49:40. במחצית השנייה דינמו הייתה איומה בהתקפה וקלעה תשע נקודות ברבע השלישי וחמש נוספות בלבד ברבע האחרון בדרך להפסד הכואב.

גם ביוון שיחקו היום כששתי הקבוצות הבכירות, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס סיימו עם ניצחונות ושמרו על מעמדן בטבלה גם לאחר המחזור ה-22. אולימפיאקוס הביסה את א.א.ל 62:100 בזכות משחק קבוצתי מצוין כשישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר: גיורגיס פרינטזיס (14 נקודות), לין גריר (13), זוראן ארצג (12), יואניס בורוסיס (11), ג'וש צ'ילדרס ומילוש תאודוסיץ' (10). ניקולה וויצ'יץ' שיחק 15 דקות וקלע שש נקודות, יותם הלפרין לא קלע ב-15 דקות.

לפנאתינייקוס היו חיים קשים קצת יותר, אך היא חזרה הביתה עם ניצחון חוץ 69:76 על אריס סלוניקי. פאו פתחה פער כבר בפתיחת המשחק אך ככל שהתקדם המשחק הצליחה אריס לחזור ולצמק. לאחר 30 דקות אריס פיגרה רק בשש, אך פנאתינייקוס הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום, לא מעט בזכות מייק באטיסט שקלע 21 נקודות, ואסילי ספאנוליס עזר לו עם 19. עוד במחזור: אגלאו - קולוסוס 81:72, לאריסה - א.א.ק 77:82 (לאחר הארכה), פאוק סלוניקי - קבאלה 66:85.

גם בספרד שתי המוליכות שמרו על מעמדן בראשות הטבלה. טאו ויטוריה הביסה את חובנטוד בדאלונה 65:99 ושמרה על המקום הראשון. כבר לאחר המחצית הראשונה ברור היה לאן הרוח נושבת, כאשר שחקניו של דושקו איבנוביץ' ירדו להפסקה ביתרון 27:49. הדהירה נמשכה גם במחצית השנייה, כשגם לוקה בוגדאנוביץ', שקלע 16 נקודות לחובנטוד, לא הצליח להושיע. איגור ראקוצ'ביץ' סיים עם 23 נקודות לטאו, פיט מיקאל עזר לו עם 20 נוספות.

למלאגה זה הלך קצת יותר קשה נגד פואנלבראדה, אך היא גם סיימה עם ניצחון, 78:91. מלאגה הובילה במחצית 35:40 אבל הצליחה להגדיל את ההפרש ל-9 עד סוף הרבע השלישי ובהמשך השלימה את הניצחון. מרכוס הייסליפ תרם 26 נקודות לניצחון של מלאגה, בוניפאסה אנדונג הוסיף 12.

לובן ואיציק אוחנון הפסידו 65:50 לגנט בליגה הבלגית. הישראלי לא נטל חלק במשחק, קבוצתו נמצאת במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully