וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ראשונה, בינתיים

הקבוצה של אריק גרטס עלתה לפסגה בזכות ניצחון 0:2 על נאנט, אך תאבד אותו אם ליון תנצח במשחק ההשלמה את סושו (ראשון, 18:00, 5+ לייב)

הליגה הצרפתית, זו שבשנים האחרונות נשלטה בלעדית על ידי ליון, הפכה העונה לליגה הצמודה באירופה כשבין האלופה במקום הראשון לראן השביעית הפרידו רק שש נקודות ערב המחזור. ליון תארח רק מחר את סושו (א', 18:00, 5+ לייב) אבל קיוותה לבשורות טובות ממשחקי הערב (שבת), בשורות שלא ממש הגיעו ונישלו אותה ממקומה הקבוע לראשונה מאז המחזור הרביעי.

בורדו עלתה זמנית לפסגה בזכות 0:3 על על לה האבר האחרונה, אך איבדה אותה כעבור שעתיים לאחר ניצחונה של מארסיי 0:2 על נאנט. ליל נשארה קרובה לצמרת עם 1:2 על גרנובל, בעוד ראן איבדה גובה ב-0:0 ביתי מול ואלנסיין.

לה האבר - בורדו 3:0

רצף התוצאות הרעות של לורן בלאן ושחקניו נקטע עם ניצחון ביתי על ניס במחזור הקודם. יתר התוצאות באותו סוף שבוע שירתו את בורדו, שפתאום מצאה עצמה שוב רק שלוש נקודות מהפסגה. לקראת העלייה לפסגה אין יותר טוב ממשחק מול לה האבר החלשה. יוהאן גורקוף חזר לכבוש עם שער נפלא בדקה ה-12. בורדו המשיכה להיות עדיפה והשיגה את השני מראשו של הבלם סולימן דיאוורה בדקה ה-58. וונדל הברזילאי היה חתום על השלישי בדקה ה-88 ופתאום בורדו ראשונה (לפחות לשעתיים).

מארסיי - נאנט 0:2

ואכן, בורדו נשארה במקום הראשון בדיוק שעתיים. איזה שבוע מצוין עבר על מארסיי. לאחר הניצחון ב"לה קלאסיק" וההעלפה לרבע גמר גביע אופ"א, הקבוצה של אריק גרטס השתלטה הערב על פסגת הליגה הצרפתית, לפחות ל-24 שעות. מארסיי עלתה למשחק הבית נגד נאנט בידיעה שניצחון יעלה אותה לראש הטבלה. לאחר מחצית מאופסת נגח הבלם הארגנטינאי רנאטו סיבלי את הראשון בדקה ה-55, לאחר בישול של בודווין זנדן, שנכנס במחצית. הברזילאי ברנדאו קבע 0:2 כעבור ארבע דקות עם שער נגיחה משלו.


ליל - גרנובל 1:2

הקבוצה הנהדרת של רודי גרסיה הודחה באמצע השבוע בצורה אכזרית מהגביע, לאחר הפסד בפנדלים לטולוז אחרי ששני שחקניה הורחקו. עם התחושה החמצמצה הזו, שקטעה את התקופה המצוינת עם הניצחון הכפול על ליון, הגיעה ליל ורשמה עוד ניצחון על גרנובל. מישל בסטוס הברזילאי כבש בפנדל בדקה ה-12, ובישל לרוברט ויטק את השני בדקה ה-41. האורחים רק צימקו בדקה ה-90 משער של סנדי פאייו.

ראן - ואלנסיין 0:0

המארחת העפילה באמצע השבוע לחצי גמר הגביע וגם בליגה קיזזה פערים לאחרונה, אך בעימות מול הקבוצה הלוהטת של 2009 החיים היו קשים מתמיד. ואלנסיין לא נוצחה מאז תחילת דצמבר והצליחה לברוח מהתחתית באופן מרשים. הערב רשמה את משחקה ה-12 ברציפות ללא הפסד. קאדר מנגאן מראן (25) וקרלוס סאנצ'ז מואלנסיין (58) הורחקו.

אוקזר - לה מאן 0:2
לאוקזר: אירניוש ילן (8), דריוש דודקה (20)

נאנסי - מונאקו 1:0
למונאקו: צ'ו יאנג פארק (70)

ניס - קון 2:2
לניס: לוק רמי (6), אוליבייה אשופאני (89). לקון: ונסן הוניון (66 עצמי), ניקולא סוב (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully