וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את גלבוע/גליל 74:81

23 נק’ של טימי באוורס הובילו את ירושלים לניצחון 74:81 על גלבוע/גליל. חולון ניצחה בנהריה 74:76, אשקלון את בני השרון 76:81

ככל שהעונה בליגת העל בכדורסל מתקדמת, השיניים נחשפות, וכך גם הציפורניים. במוקד המחזור ה-18 הערב (ראשון) עמד המאבק המצויין בין הפועל ירושלים לגלבוע/גליל במלחה. קבוצתו של קטש הגיעה לאולם הקשה בבירה ללא רגשי נחיתות והוליכה לאורך המשחק, אבל החלטה שנויה במחלוקת של השופטים נתנה לירושלים יתרון גדול, אותו היא ניצלה עד תום וניצחה 74:81.

עירוני נהריה, עם מתן נאור, פגשה את האלופה הלוהטת, הפועל חולון, שהמשיכה לעשות קולות שגם העונה היא תדבר חזק. קבוצתו של דני פרנקו השיגה ניצחון חוץ נהדר, 74:76 מסל גדול של לואיס פלורס. מכבי חיפה, שהובסה במחזור הקודם ונראתה בדרך הבטוחה להתרסקות טוטאלית, הצליחה לחזור לעצמה על חשבונה של נועלת הטבלה, קרית אתא, כשניצחה אותה בבית 75:92.

בני השרון הגיעו עם הזר החדש מהליגה הטובה בעולם, איירה ניובל, שדווקא נתן הופעת בכורה טובה עם 17 נקודות, אבל זה לא הספיק לניצחון על אשקלון המפתיעה, שניצחה 76:81. בקרב ישיר על המקום השמיני אירחה מ.כ גבעת שמואל את עירוני רמת גן, והצופים המעטים באולם זכו לראות קרב נהדר, בסיומו ניצחו האורחים 89:90 בהארכה. במשחק שינעל את המחזור ביום שני תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי ראשון לציון. יניב גרין, המתאושש מפציעה, ערך הערב אימון חלקי אצל הצהובים, והוא בספק למשחק. דיאור פישר המשיך להתאמן כרגיל וישחק.

הפועל ירושלים – הפועל גלבוע/גליל 74:81

בדיוק כמו מול חיפה, ירושלים שוב פתחה לאט במלחה, והפעם איפשרה לשחקניו של עודד קטש לעלות ליתרון מוקדם. למרות סל מוקדם של טימי באוורס, מקל ורוברטס נטלו את היתרון, ושלשה של מקל העלתה את האורחים ליתרון 4:9, אל מול הקהל ההמום של ירושלים. המקומיים התעשתו, הלכו פנימה אל ווטסון וששון שהורידו לנקודה בלבד, אבל אבישי גורדון איפס את היד מבחוץ וקבע 8:12 לגלבוע/גליל. ירושלים לא ויתרה, פאוול מצא נקודות וצימק, אבל רוברטס עם סל ועבירה הוריד את האורחים ביתרון בסיום הרבע הראשון, 15:16.

גלבוע/גליל פתחה מצויין את הרבע השני עם שלשה של דגן יבזורי, שהעלתה אותה ל-15:20. ירושלים הקשיחה את ההגנה, לא נתנה לאורחים לחדור בקלות, ועם שלשה של נעימי יחד עם נקודות של פאוול חזרו להוביל במשחק, 21:22. נדנדת היתרון עברה מקבוצה לקבוצה, כשהפעם תורה של גלבוע/גליל לעלות ליתרון. רוט וסניד החזירו אותו למארחים, אבל התחיל המופע של סוואן. הגארד צלף שלוש שלשות, ויחד עם דאנק של בראד באקמן הריץ את האורחים ליתרון 29:37. רוג'ר פאוול הצליח רק לצמק מהקו, 33:37 לגלבוע/גליל בסיום המחצית הראשונה.

ירושלים פתחה טוב את המחצית השניה עם ווטסון ובאוורס, שהעלה אותם ליתרון 41:42. ששון כבר העלה את המארחים ליתרון 4, אבל שתי שלשות ענקיות של גל מקל החזירה את האורחים, ליתרון 2. באוורס החזיר בשלשה מן העבר השני, ואחת של פאוול העלתה את ירושלים ליתרון 51:55. אלא שיבזורי לא נתן לזה להפריע לו, צלף פעמיים מחוץ לקשת, והוריד את גלבוע/גליל ביתרון 55:57 בסיום הרבע השלישי.

הקבוצה האורחת המשיכה לשמור על היתרון הקטן שלה גם ברוב הרבע האחרון, כשאייזיה סוואן קולע 5 נקודות מאוד חשובות ומעלה את הגליל ל-68:74 פחות מ-3 דקות לבאזר האחרון, אבל טימי באוורס קלע 7 נקודות רצופות ובמו ידיו החזיר את הקבוצה מהבירה למשחק והעלה אותה ליתרון נקודה, כדקה וחצי לסיום. גלבוע/גליל הלכה להתקפה, גוני יזראעלי חדר אל הסל ונתקל בעבירה ברורה. השופט גילי כהן בחר לשרוק דווקא צעדים לגארד, מה ששלח את עודד קטש אל הפרקט בטירוף. משם כבר האורחים איבדו את הראש, איבדו את הכדור, ואת המשחק.

קלעו להפועל ירושלים: טימי באוורס 23, רוג'ר פאוול 16, יובל נעימי 11, טרוויס ווטסון 10, מורן רוט 9, עומאר סניד 8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, שרון ששון 4.

לגליל/גלבוע: אייזיה סוואן 14, בריאן רנדל 13, דגו יבזורי ובריאן רוברטס 12 כ"א, גל מקל 11, ברד בקמאן 4, אבישי גורדון 3, דיון דוואל וגוני יזרעאלי 2 כ"א, ניר כהן 1.

עירוני נהריה - הפועל חולון 76:74

כריס ווטסון פתח מצויין את המשחק, ויחד עם ווית'רס העלה את קבוצתו ליתרון ראשון, 5:9. אלא שלנהריה היה את רון לואיס, שסחב את קבוצתו על הגב, ויחד עם ג'ייסון וויליאמס העלה את המקומיים ליתרון 9:11. מתן נאור עלה אל הפרקט לדקות ראשונות מאז החזרה שלו מדרום אמריקה, ולא נדרש לחכות יותר מדי: נאור קיבל כדור מהפינה, התיישר אל הסל וצלף בקור רוח שלשה ראשונה, בדרך ל-14:18 לנהריה. אחת של טורלברט מהצד השני הורידה את שתי הקבוצות להפסקה בין הרבעים, כשהמקומיים מוליכים 17:18.

רות'בארט וגור אריה פתחו את הרבע היטב עבור נהריה והריצו אותה ליתרון 5, אבל שלשה של יהוא אורלנד עצרה את הריצה, ושלשה נוספת של אורלנד בהתקפה הבאה קבעה 26:24. לואיס עם נקודות בצבע שמר את נהריה לפנים, אבל השלשות המשיכו ליפול על ראשם של המארחים, הפעם של דרון וושינגטון, שבלייאפ השווה ל-34:34. דווקא אז הגיעה ריצה מהממת של נהריה,, שהסתכמה ב-0:9, ויתרון 37:44 בסיום המחצית הראשונה.

חולון עלתה בסערה למחצית השניה, ורצה ל-3:11, בעיקר תודות ליכולת טובה של כריס ווטסון. לנהריה לא היתה תשובה, כשרק ג'ייסון וויליאמס מצליח למצוא את הסל, בעוד פלורס מעלה את חולון ליתרון 47:50. נהריה לא אמרה את המילה האחרונה. יוגב אוחיון צלף מבחוץ, ג'ייסון וויליאמס המשיך להיות יציב, ונהריה חזרה להוביל עם שלשה של רון לואיס, 52:54. פלורס החזיר את חולון למשחק, ויוגב אוחיון הוריד את נהריה בפיגור נקודה בלבד בסיום השלישי, 56:55.

הרבע האחרון היה דרמטי וצמוד מאוד, כששתי הקבוצות נואשות לפתוח פער ולזכות בניצחון. דאנק של ג'ייסון וויליאמס העלה את נהריה ליתרון 4, אבל חולון חזרה להוביל. הנדנדה נמשכה עם נקודות של לואיס, שקבע יתרון 67:71 למארחים. שלשה גדולה של ליאור ליפשיץ החזירה את היתרון אל חולון, אבל לואיס ונהריה לא ויתרו. וויליאמס השווה מהקו ל-74:74. חולון יצאה להתקפה אחרונה, הלכה אל לואיס פלורס, שבקור רוח אדיר הלך על שני שחקנים, עלה לג'אמפ נהדר וקבר אותו, 74:76, כדי לנצח את המשחק. יוגב אוחיון עוד ניסה בשלשה נואשת, אבל לא מצא את הסל.

קלעו לנהריה: רון לואיס 23, ג'ייסון וויליאמס 18, פיליפ ריצ'י 11 ו-8 ריבאונדים, יוגב אוחיון 10, מתן נאור 6, רוברט רותבארט, ערן סעודאי ודניאל גור אריה 2 כ"א.

להפועל חולון: לואיס פלורס 25, יהוא אורלנד 13, דרון וושינגטון 10, בריאן טולברט 9, ליאור ליפשיץ 8, כריס ווטסון 7, קרטיס וויתרס 4.

מכבי חיפה – עירוני קרית אתא 75:92

חיפה השבורה נראתה נורא בשבועות האחרונים, אבל היא פתחה בטירוף את המשחק, כשדורון פרקינס מקבל נקודות חזרה קלות, וג'פרסון בדאנק העלה אותה ל-4:8 מוקדם. אתא חיפשה את דרכה ומצאה את מקנייט, שבזריקה קשה מאוד מצא שלשה שצימקה לנקודה בלבד. אלא שבחיפה לא עצרו, אתא לא ירדה להגנה וחטפה עוד דאנק אדיר של ג'פרסון. האורחים הצליחו להישאר בתמונה בעיקר תודות לשלשות מוצלחות, ואחת של ירמישין הורידה ל-19:22. אלא שגם לחיפה יש יד מבחוץ, וקוראים לה משה מזרחי. הפורוורד צלף אחת משלו, ויחד עם ג'פרסון הוריד את חיפה ביתרון 20:27.

קוז'יקרו ועמית בן דוד הריצו את מכבי חיפה בפתיחת הרבע השני ל-0:5 ויתרון 12, אך לאתא היתה ריצה משלה, ובעזרתם של ג'וש ניגוש ושלשה של ירמישין הצליחו לחזור עד 32:29. קוז'יקרו שוב קלע מבפנים כדי לעצור את המפולת, אבל ירמישין הכה פעמיים, ושוב נגס בהפרש. קפטן חיפה המשיך לחפור מבפנים, ועם נקודות של פרקינס הצליחו לברוח לפער של 7, אבל שלשה גדולה של ניב ברקוביץ' בסיום המחצית הורידה את אתא בפיגור מינימלי, 40:36.

סל של אנתוני וושינגטון פתחה את המחצית השניה עם נקודות, אבל ג'פרסון המשיך ביכולת המצויינת שלו עם נקודות מן העבר השני. ניב ברקוביץ' קבר ג'אמפ נהדר על המגן שלו שהבהיר כי אתא לא תוותר בקלות רבה. ג'פרסון קלע 6 נקודות רצופות לזכות חיפה שהשאירו את היתרון אצלה, ויחד עם פרקינס העלה את המארחים ל-47:52. ג'פרסון סוף סוף קיבל עזרה מחבריו, ויחד עם נקודות של טוד גולדן וקוז'יקרו, פתחה חיפה פער של 14, 53:67 בסיום הרבע השלישי.

ברנס צלף שלשה לזכותה של אתא בפתיחת הרבע האחרון שהורידה ל-13 הפרש בלבד, אבל מאליק דיקסון החזיר באחת משלו מן העבר השני. ברנס שוב הכה מבחוץ, אבל מזרחי וסיילס הגדילו את הפער עד 19 הפרש. ברנס שוב צלף שלשה, אבל זה היה לגמרי מעט מדי ומאוחר מדי, כשג'פרסון ממשיך לצלוף בדרך לשיא עונתי, וניצחון ירוק חשוב במיוחד לקבוצה הצפונית.

קלעו למכבי חיפה: דבון ג'פרסון 31 ו-15 ריבאונדים, משה מזרחי ועידו קוז'יקרו 16 כ"א, ברוק סיילס 8, דורון פרקינס (8 אסיסטים) ועמית בן דוד 7 כ"א, טוד גולדן 4, מאליק דיקסון 3.

לקרית אתא: האמין קווינטנס 17, דריילון ברנס 16, ולאדי ירמישין 12, ניב ברקוביץ' 10, ברנדון מקנייט 7, ג'וש ניגוט 6, אנתוני וושינגטון 5, ארז קוחנסקי 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני אשקלון – בני השרון 76:81

בני השרון פתחה את המשחק בסערה ועלתה ל-1:9 ו-11:19. איירה ניובל הספיק לעלות על הלוח במשחקו הראשון בישראל ורק שלשה של סי ג'יי ברוטון לזכות אשקלון, יצמקה מעט ואחרי 10 דקות 16:23 לאורחים.

השחקנים של אריאל בית הלחמי המשיכו במגמה דומה בפתיחת הרבע השני ושמרו על יתרון 7, אבל ראשון טרנר סחף את חבריו בחזרה למשחק ולמינוס 2 בלבד. בני השרון המשיכה להוליך, אבל לא הצליחה לברוח בשום שלב וירדה למחצית ביתרון שביר 40:45. כמה שביר היה היתרון, למדו שחקני האורחת כבר בתחילת המחצית השנייה, כשפחות משתי דקות בתוכה דאג עמית תמיר להשוות וטרה קלי העלה את אשקלון ל-48:50. נקודות של אור איתן ואבי בן שימול הוסיפו למומנטום של הקבוצה המקומית ובסיום הרבע 56:62 לזכותה.

בניגוד לבני השרון לפניה, אשקלון ידעה לשמור על היתרון וטרנר קבע עשה 67:74 עמוק בתוך הרבע. הקבוצה הביתית המשיכה לעשות את שלה בהתקפה, שלשות של קוקי בלצ'ר ומאיר טפירו מנעו ממנה להבטיח את הניצחון מוקדם, אבל מספיק ריכוז בדקות ההכרעה סייעו לה לנצח 76:81.

קלעו לאשקלון: ראשון טרנר 17 ו-17 ריבאונדים, אור איתן ואבי בן שימול 11 כ"א, עמית תמיר וג'רון רוברטס 9 כ"א, סי ג'יי ברוטון 8, טרה קלי 7, טיירון גרנט 5 ו-11 ריבאונדים, לואיס טרסקוט 4.

לבני השרון: איירה ניובל 17, מאיר טפירו 14 ו-6 אסיסטים, קוקי בלצ'ר 12, ריצ'רד רובי 8, שון ג'יימס 7, ארז כץ ואלעד הופמן 5 כ"א, עוסמאן סיסה ובן רייס 4 כ"א.

מ.כ גבעת שמואל – עירוני רמת גן 90:89 (בהארכה)

הגבעה פתחה בסערה את המשחק, כשסטפון ברדפורד ורועי ברקוביץ' מריצים אותה ליתרון 1:8. רמת גן לא נתנה לזה להדאיג אותה יותר מדי, אנתוני מיילס שם אותה על הלוח, וביחד עם יריב יצקן החזיר את האורחים עד 7:12. קורי קאר שמר את המארחים מלפנים עם שלשה גדולה וברדפורד העלה את הגבעה ל-11:19. מיילס שמר את רמת גן בתמונה וצימק עד 3 נקודות בלבד, אבל לייאפ של גרייס הוריד את שתי הקבוצות ביתרון מקומי, 18:23.

אחרי המהפך ברבע הראשון, רמת גן הצליחה לשמור על ההבדל הקטן, אבל התקשתה לעצור את סטפון ברדפורד, שבמו ידיו שמר את גבעת שמואל בתמונה. האחרון הצליח גם להפוך את התוצאה ולקבוע 35:36 לגבעה כשתי דקות לסיום המחצית ומשם נמשך המשחק הצמוד ואחרי 20 דקות 36:39 לרמת גן.

רמת גן נכנסה למשחק הרבה יותר טוב מהגבעה בפתיחת המחצית השנייה ואנתוני מיילס הוליך ריצת 0:10 בדרך ל-43:55 לאורחת ול-47:57 בסיום הרבע. ארבע דקות בתוך הרבע האחרון רמת גן עוד ידעה לשמור על היתרון ונקודות של כרמלו לי מהקו קבע 57:67 לזכותה, אלא שכאן המארחת החלה לנגוס בהפרש. סטפון ברדפורד, מי אם לא הוא, ייצר עוד נקודות, איתי גרינבוים וגרג גרייס קלעו שתי שלשות חשובות מחוץ לקשת ופחות משתי דקות לבאזר האחרון זה כבר 72:72. אנתוני מיילס מהקו וכרמלו לי מתחת לסל החזירו את היתרון לרמת גן, אבל המילה האחרונה הייתה של איתי גרינבוים, שקלע שלשה 3 שניות לפני הסיום וקבע 78:78 והארכה.

ההארכה הייתה צמודה וסל רדף סל. מיילס העלה את רמת גן ל-80:82, ג'רמיין הול החזיר בסל ועבירה ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. כל קבוצה קלעה מהקו, אבל האחרון לעשות את זה היה אנתוני מיילס, שקבע 89:90. קורי קאר עוד החטיא זריקה לניצחון ורמת גן השיגה ניצחון חוץ יקר.

קלעו לגבעת שמואל: סטפון ברדפורד 28, גרג גרייס 15, קורי קאר 11 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, איתי גרינבוים 9, יוני ניר וג'רמיין הול 7 כ"א, רועי ברקוביץ' 6, יחזקאל סקורר 4, משה ברנר 2.

לעירוני ר"ג: אנתוני מיילס 26 ו-8 ריבאונדים, יריב יצקן 16, מייק הולמס וכרמלו לי (13 ריבאונדים) 10 כ"א, שמוליק ברנר 9, למונט ג'ונס אריאן הנינג ואור ברנר 5 כ"א, ליאור חכמון 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully