וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ודולקו הפסידו בגמר האינדיאן וולס

הישראלית הייתה יכולה להשלים שבוע מצוין בארה"ב, אך פספסה תואר ראשון העונה יחד עם הארגנטינאית כשהפסידה 2:1 לזבונרבה ואזרנקה

כמה ששחר פאר הייתה קרובה לזכות סוף סוף בתואר ראשון השנה. למרות שזה לא ביחידות ורק בזוגות, פאר הייתה יכולה להשלים שבוע חלומי בארצות הברית, שם שיחקה השבוע בטורניר אינדיאן וולס. לאחר שהגיעה לשמינית גמר טורניר היחידות, פאר הגיעה יחד עם בת זוגתה הארגנטינאית, ג'יזלה דולקו, לגמר טורניר הזוגות, אך במעמד הזה הן הפסידו לורה זבונרבה וויקטוריה אזרנקה 6:4, 3:6, 10:5.

לאחר הניצחונות ביחידים על מריון ברטולי ואנה צ'קבטאדזה, קיוותה הישראלית לעשות את המלאכה גם נגד הצמד הרוסי-בלארוסי ואולי לנקום באזרנקה, שהדיחה אותה בשמינית הגמר, אך זה לא כל כך הלך ופאר פספסה תואר רביעי בקריירה בזוגות.

השתיים דווקא נתנו פייט במערכה הראשונה, אלא שאחרי משחקון הגשה ראשון מוצלח של פאר ודולקו, גם יריבותיהן ניצלו את ההגשות כדי לזכות במשחקונים ושמרו בכך על משחק צמוד. במצב של 4:4, לאחר שעד השלב הזה אף אחד משני הצמדים לא איבד את משחקוני ההגשה, פאר ובת זוגתה נשברו כשאת המשחקון האחרון במערכה הן לא הצליחו לקחת והפסידו 6:4.

המערכה השנייה נמשכה עם המומנטום החיובי של זבונרבה ואזרנקה, שהצליחו לשבור ולעלות ל-0:1, אך גם פאר ודולקו שברו והשוו ל-1:1. מכאן הגיעה דהירה של פאר ובת זוגתה הארגנטינאית, שניצלו טעות כפולה של זבונרבה כדי לעלות ל-1:3 ולשבור פעם נוספת. היתרון שלהן נשמר עד סיום המערכה, שהסתיימה ב-3:6. המערכה השלישית, שמתנהלת בשיטת סופר טיי ברייק, הלכה לכיוון של אזרנקה וזבונרבה, שהשיגו יתרון מוקדם, עליו שמרו עד הסיום וניצחו 5:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully