וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את בני יהודה 1:2

לאחר שהודחה מהגביע בדו קרב פנדלים, ניצלה הפועל תל אביב פנדל של אניימה בדקה ה-72 כדי לנצח את בני יהודה 1:2 ולצמק את הפער מחיפה לשתי נקודות בלבד

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) לדרך הניצחונות עם 1:2 על בני יהודה שקירב אותה למרחק של שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה המוליכה, שסיימה בתיקו מאופס עם מכבי פתח תקוה. הבשורה הגדולה אצל האדומים הייתה חזרתו של סמואל יבואה, בלעדיו הם הפסידו בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים והודחו מהגביע, ועם החלוץ הגנאי בחוד תקפה הקבוצה של אלי גוטמן ביעילות רבה יותר, כבשה פעמיים והגבירה את הלחץ על הירוקים.

בני יהודה, שדיברה עד לפני שבועיים על אליפות ושיחקה את הכדורגל הכי אטרקטיבי בליגה, כבר עם הפסד שלישי ברציפות, ואחרי עוד משחק לא מרשים של שחקניו של גיא לוזון כל שנותר להם הוא להיאבק על מקום טוב בצמרת הטבלה.

בן לוז פתח את מסכת ההבקעות בטיל מצוין לחיבורים בדקה ה-13, והפועל תל אביב שלטה לחלוטין במגרש, אבל אז נשרק פנדל לזכות בני יהודה, ואסי בלדוט איזן בדקה ה-33 מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה התקשו האדומים לייצר מצבים, אבל קיבלו מתנה כשכפיר אדרי נגע בידו ברחבה, ו-וינסנט אניימה כבש את הפנדל השני שלו העונה והעניק להפועל תל אביב את מלוא שלוש הנקודות. אניימה קילקל לעצמו את החגיגה עם זריקת כדור מכוערת על קובי מויאל מיד לאחר שריקת הסיום, שזיכתה אותו בכרטיס אדום.

מהלך המשחק

דקה 9 - ורמוט הרים משמאל הישר לראש של יבואה, שנגח לא מדויק מעל השער.

דקה 13 - גול! יבואה הוריד עם הראש מסירה טובה לבן לוז, ששלח פצצה לחיבורים מקצה הרחבה - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 26 - טלקיסקי ניסה להפתיע את איינוגבה בבעיטה חופשית מזווית קשה אבל החטיא את המסגרת.

דקה 33 - גול! דה סילבה התנגש עם עטר בתוך הרחבה והכשיל אותו, אלי חכמון פסק על פנדל ובלדוט דייק - 1:1.

דקה 57 - ורמוט השתחרר מצוין וניסה את מזלו בבעיטה חזקה מ-20 מטרים, איינוגבה התמתח והדף.

דקה 69 - יבואה שוב הוריד בראש, הפעם למחליף ויקטור מרעי, ששלח כדור לא מדויק מחוץ למסגרת.

דקה 72 - גול! אדרי נגע בכדור בידו בתוך הרחבה וחכמון שרק לפנדל לזכות הפועל תל אביב. אניימה ניגש לבעיטה מול בן ארצו איינוגבה, ושלח אותו לפינה אחת ואת הכדור לפינה השנייה - 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 74 - עטר ניסה לאזן במהירות עם בעיטה חדה מזווית אלכסונית, אבל הכדור חמק ליד המשקוף.

דקה 88 - אדרי רצה לכפר על הפנדל שגרם עם בעיטה מהאוויר שכמעט ומצאה את המסגרת.

דקה 90 - מיד לאחר השריקה התעמת אניימה עם קובי מויאל, וזרק עליו את הכדור בעוצמה, וספג כרטיס אדום.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה (הורחק 90), דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, בן לוז (ערן זהבי 62), מהראן לאלה (ויקטור מרעי 66), סמואל יבואה (עומרי קנדה 82).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ' (תומר חמד 80), מהראן ראדי (פדרו גלבאן 46), אסי בלדוט (קובי מויאל 69), תמיר כחלון, לירוי צעירי, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully