וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו: "עם קפטן כמו טרי, זהות המאמן פחות חשובה"

קשר צ'לסי מדבר על המאמנים שעברו במועדון, אך מחמיא בעיקר לקפטן: "כמו אח גדול". על גרנט: "העניק ביטחון לקחת החלטות ולחשוב חיובי"

לפני הדרבי הלונדוני הערב (שבת) נגד טוטנהאם (17:00), שחקן הכנף של צ'לסי, סלומון קאלו, התפנה לראיון עבור "הסאן" וניתח את מצב הקבוצה אחרי כל התהפוכות שהיא עברה בשנים האחרונות. קאלו סימן את ג'ון טרי כעוגן של הכחולים מסטמפורד ברידג', כאיש שמסמל את יציבות המועדון. "צ'לסי זו משפחה, ואנו מרגישים כמו במשפחה. בשנתיים האחרונות היו לנו הרבה בעיות כשהתחלפו מאמנים, אבל השחקנים היו שם אחד עבור השני. ג'ון טרי דחף אותנו קדימה, יש בו רוח ודאגה. אם יש לך בקבוצה קפטן כזה, שמאגד ומחבר את השחקנים, זהות המנג'ר פחות חשובה".

"טרי תמיד שואל אם הכל בסדר, מעודד ומוסיף 'אנחנו צריכים אותך'. כשחקן, אתה יודע שהוא סומך עליך וחושב עליך. אם יש בעיות הוא מתווך בין ההנהלה לשחקנים. הוא כמו אח גדול".

השחקן בן ה-23 מחוף השנהב אמר כי הוא נרגש להיות חלק מצ'לסי, ופירט את ההבדלים בין כל מאמן ומאמן בו נתקל בשנתיים האחרונות. "מוריניו אמר לי שאם אעבוד קשה, אקבל את ההזדמנות. כשהוא עזב הייתי בהלם. בעוד מוריניו עזר לי להתחזק מנטלית, אברהם גרנט העניק לי את הביטחון לקחת החלטות נכונות ולחשוב באופן חיובי. כשסקולארי הגיע הייתי באולימפיאדה, וחזרתי לקבוצה שעיצב. אבל עזרתי לנצח בכמה משחקים והוא נתן לי אפשרות להראות אספקטים שונים במשחק לי, כמו ריצה באגף ויכולת טכנית. הידינק תורם להבנה הטקטית שלי, גורם לי להיות שחקן בוגר יותר, שיודע להעביר את המסירה הנכונה".

לפני הדרבי הקשה נגד טוטנהאם, התייחס קאלו למאבק על האליפות, ואמר: "זה לא כל כך בידיים שלנו, אבל זה עדיין אפשרי. בצ'לסי כולם נלחמים אחד עבור השני. אנו יודעים שחייבים לנצח את טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully