וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן לקראת יוון: "אני מקווה ומאמין שלא נפספס הפעם"

21.3.2009 / 12:25

קשר הנבחרת נחת בצוותא עם בן סהר, והוסיף: "המטרה היא ניצחון". חריסטאס: "אנו יכולים לנצח בישראל, אנו מנוסים יותר ויש לנו סגל עמוק"

התקשורת היוונית לא הופתעה במיוחד מהסגל אותו פרסם מאמן יוון, אוטו רהאגל, לקראת ההתמדדות הכפולה נגד ישראל. מי שצפוי לשחק בשפיץ היווני במשחק שיתקיים ברמת גן (מוצ"ש, 28'3) הוא אנגלוס חריסטאס, חלוצה של באייר לברקוזן. למרות שהיוונים מצפים לאווירה חמה באמת גן, חריסטאס אופטימי וסבור שהיתרון עומד לזכותו ולזכות חבריו. "אנחנו נבחרת יותר מנוסה", אמר חריסטאס בראיון ל"ספורט 24" היווני, "ישראל יריבה קשה, היא השיגה כמה ניצחונות גדולים, במיוחד בביתה, אבל יש לי ביטחון בחברים ואנחנו יכולים לעזוב את ישראל עם נקודה או שלוש, ולנצח ביוון".

חריסטאס החמיא לבניון והתייחס גם לסגל היווני, המשופע בשחקנים המשחקים בליגות הטובות באירופה. "בניון שחקן מצוין, כולם רואים מה הוא עושה בליברפול והוא משחק בטופ האירופי. אולם לרהאגל יש יותר אפשרויות בחירה, הוא נהנה מסגל עמוק. כבר הוכחנו שאנו יכולים לנצח כל נבחרת בעולם. ההפסד לשוויץ היה כואב, אבל נוכל להתאושש נגד ישראל. אנו סובלים מחסרונו של קונסטנטינוס קצוראניס, אך יש מספיק שחקנים שיחפו על כך".

סהר: "ניצחון ייתן לנו ביטחון לקראת המשחק ביוון"

בינתיים הליגיונרים הישראלים מתחילים לנחות בנמל התעופה בן גוריון, והיום (שבת) באו ארצה בן סהר וגל אלברמן. "אני מרגיש טוב כי כבשתי וניצחנו" התייחס סהר לניצחון 0:2 של קבוצתו דה חראפשחאפ על הירנביין בליגה ההולנדית. סהר סבל מכאבים בשריר באותו משחק, והוחלף. "היו לי כאבים בשריר האחורי. נבדוק את זה ואני מאמין שאהיה כשיר למשחק נגד יוון. אחרי הבדיקה נדע יותר".

סהר התייחס למשחק נגד יוון והפגין אופטימיות. "אפשר לנצח בארץ ועם הקהל שלנו אני מאמין שאפשר לעשות את זה. אני חושב רק על ניצחון. תיקו זה לא רע, אבל ניצחון ייתן לנו ביטחון לקראת המשחק ביוון. יש לנו בית שאפשר לעלות ממנו".

אלברמן הפגין אף הוא נחישות, והצהיר: "המטרה היא לנצח את יוון. אנחנו צריכים פחות לדבר ויותר לעשות ולחשוב רק על ניצחון במשחק הביתי". אלברמן התייחס לעובדה שישראל היא אלופת העולם במשחקי ידידות, אך כזו שלא ממש מצליחה במשחקי מבחן. "הגיע הזמן שנעשה את זה. אני מקווה ומאמין שלא נפספס הפעם, כי יש בית שאפשר לעלות ממנו".

עדכון ראשון: 21/03/09, 12:25
עדכון אחרון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully