וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חראפשחאפ ניצחה, בן סהר כבש ונפצע

הפתיעה בביתה עם ניצחון על הרביעית הירנביין, 0:2. החלוץ הישראלי, שקיבל זימון לנבחרת, הבקיע את השער הראשון (30), נפצע והוחלף

המחזור ה-28 בליגה ההולנדית נפתח ביום שישי בערב עם משחקה של דה חראפשחאפ, בה משחק החלוץ הישראלי בן סהר שאירחה את הירנביין, בסיומו השיגה הקבוצה המדורגת אחרונה בליגה טרם המחזור ניצחון מפתיע ביותר 0:2 על הירנביין, הרביעית בליגה.

בן סהר, שקיבל השבוע את הזימון מדרור קשטן לסגל נבחרת ישראל לקראת צמד משחקיה נגד נבחרת יוון, הראה שיש לו מה לתרום. סהר כבש את השער הראשון במשחק לאחר מחצית השעה, מבישול של לוק דה יאנג. בדקה ה-74 הכפילה דה חראפשחאפ את התוצאה כאשר פטר יונגשלאגר חתום על הכיבוש השני. באותה דקה בה נכבש השער השני הוחלף סהר על ידי ג'ייסון אוסט, לאחר שהחלוץ הישראלי סבל מכאבים בשריר. סהר ייבדק על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת לקראת המשחק נגד יוון, וטרם ידוע אם מדובר במתיחה של השריר.

ניצחונה המפתיע של דה חראפשחאפ העלה את מניין נקודותיה ל-23 והיא עלתה זמנית מהמקום האחרון (18) למקום ה-16 כשהיא חולפת על פני וולנדאם ורודה. "היה חשוב לנו לעזוב את המקום האחרון", אמר סהר לאחר המשחק, "היינו חדים, ונלחמנו ללא הרף". חלוץ הקבוצה, ההולנדי לוק דה יונג, החמיא לסהר: "הוא שחקן מצוין, וגם חבר טוב מחוץ למגרש. אנו מקווים שהקבוצה תמשיך בדרך הזאת". הירנביין נשארת רביעית אחרי ההפסד, כאשר אם הייתה מנצחת הייתה יכולה לעבור זמנית את אייאקס ולהתברג במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully