וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א והכח עמידר ר"ג נפרדו ב-1:1

מכבי ת”א קיוותה להתרחק מהאזור המסוכן אך התקשתה מול האחרונה בטבלה וסיימה ב-1:1 עם הכח. ייני כבש למכבי (7), טוקורה (54) השווה

מכבי תל אביב קיוותה לברוח היום (שבת) מהתחתית, אבל קבוצתו המאכזבת של אבי נמני שוב לא הצליחה להשלים ניצחון שני ברציפות, וסיימה ב-1:1 בלבד מול האחרונה בטבלה הכח עמידר רמת גן במסגרת המחזור ה-24. שרן ייני כבש ראשון לזכות האורחים בדקה השביעית מכדור קרן, אבל מייקל טוקורה השווה בדקה ה-54 והעניק נקודה יקרה לסגולים.

כיאה למשחק תחתית בין שתי קבוצות לא מרשימות, מה שבעיקר ראו היום הצופים המעטים שהטריחו את עצמם לוינטר היו הגנות חלשות וחדירות. יחסית למשחקיה לאורך העונה, הפעם הכח שיחקה בצורה נחושה וסיכנה לא פעם את השער של יבריץ', אבל לא הצליחה לנצל את הדקות הארוכות בהן שלטה במשחק, בעיקר במחצית הראשונה הטובה שלה. מנגד, דודו דהאן ראה את ההגנה שלו מתקשה שוב ושוב מול האורחים (ששיחקו היום באופן נדיר במדים שחורים לבנים), אבל שוער הכח, ז'וסלין מאייבי, סיפק כמה הצלות מצוינות שהעניקו את הנקודה היקרה לקבוצתו.

אבל גם היכולת הטובה של שוער הכח לא אמורה להוות תירוץ למכבי ת"א או לנחם את נמני, מכיוון שחניכיו ממשיכים להתקשות לפתח משחק מהנה ושוב לא הראו יכולת חיובית או איזושהי המשכיות. יבוריאן עדיין מבולבל, ישראלביץ' חזר לסורו, בוזגלו נעלם לדקות ארוכות, וגם הפעם החילופים לא הצליחו להביא שינוי. אם מוסיפים לזה את הטעות של יבריץ' שהביאה לשער של הכח ואת חוסר התמיכה של האוהדים - נדמה שכדאי שהצהובים יתרגלו לחלק התחתון של הטבלה.

מהלך המשחק

פתיחת המשחק נדחתה בכמעט עשר דקות מאחר שהשופט התעקש על התאמה מוחלטת של הגרביים של כל שחקני הכח.

דקה 7 - שער! מאור בוזגלו הגביה כדור קרן, ושרן ייני עלה גבוה ונגח מצוין מחמישה מטרים פנימה. 0:1 למכבי, דווקא אחרי פתיחה טובה של הכח. שער שלישי העונה לייני.

דקה 18 - אבו-ערער כבש שער להכח, אבל הקוון סימן לנבדל והשער נפסל. בהילוכים החוזרים בטלוויזיה נראה כי לא היה נבדל, אך הכדור הגיע לאבו-ערער אחרי נגיעת יד של רפס.

דקה 29 - בדש הוריד כדור יפה לוייצמן, והאחרון שלח מהאוויר בעיטה נפלאה, שחמקה ליד הקורה של יבריץ'.

דקה 42 - רפס הגביה לרחבה, בדש הקדים את ההגנה של מכבי ונגח לקרקע כדור מסוכן, אבל יבריץ' התעופף ובהצלה מדהימה הציל מהקו שער בטוח.

דקה 48 - בוזגלו שלח כדור עומק יפה ליבוריאן, שבעט חזק היישר לידיו של מאייבי.

דקה 51 - כדור שנהדף ברחבה הגיע לאסוס המחליף, אסוס הגביה ליבוריאן, אבל משלושה מטרים החלוץ נגח היישר לידיים של השוער.

דקה 54 - שער! עידן ויצמן הגביה כדור קרן, יבריץ' היסס ולא ידע אם לצאת או לא, וטוקורה עלה מעל ייני ונגח פנימה. 1:1.

דקה 55 - מבצע של טוקורה סיכן את ההגנה של מכבי, הכדור הגיע לבדש שבעט טיל מ-17 מטר, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 72 - יבוריאן השתחרר ברחבה, הגביה לישראלביץ', הארגנטינאי נגח מקרוב ממצב מעולה, אבל מאייבי הדף לקורה והחוצה. הצלה מצוינת של השוער.

דקה 75 - מישאלוב נגח פנימה, אבל הקוון פסל את השער וסימן נבדל. עדיין 1:1.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, מייקל טוקורה, עידן ויצמן (תמיר פור, 76), אמיר אבו עראר (בני חדד, 61), עומר רפס (דניאל אונגר, 85), ברק בדש, ג'וזף נואפור.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון (ג'ונתן אסוס, 46), חיים מגרלשווילי (יוסי שבחון, 58), גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו (סקוט סילי, 81), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully