וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר וג'יזלה דולקו בגמר זוגות אינדיאן וולס

הישראלית והארגנטינאית גברו על לגוסטרה וסאנצ'ז 3:6, 3:6, בדרך למפגש נגד אזרנקה וזבונרבה, שהתעמתו בחצי גמר היחידות, בו ניצחה הרוסייה

טורניר אינדיאן וולס ממשיך להאיר פניו לטניסאית הישראלית, שחר פאר. לאחר שזו העפילה עד לשמינית גמר טורניר היחידות ועברה טניסאיות בכירות ממנה בדירוג, עלתה היום (שישי) פאר, ביחד עם בת זוגה למשחק, ג'יזלה דולקו, לגמר טורניר הזוגות.

פאר ודולקו הארגטינאית גברו תוך כשעה ורבע על צמד הטניסאיות הספרדיות, נוריס לגוסטרה ומריה חוזה סאנצ'ז, 3:6, 3:6, בדרכן למפגש נגד ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית ו-ורה זבונרבה הרוסייה, שניצחו בחצי הגמר המקביל את מריה קירילנקו הרוסייה ופלאביה פנאטה האיטלקייה 5:7, 1:6. אגב, אחרי שנוצחה על ידי בשמינית הגמר, תוכל לנקום פאר באזרנקה, עימה שיתפה פעולה לא אחת בזוגות והגיעה עד לגמר אליפות אוסטרליה, על ההדחה ביחידות.

פאר ודולקו, שניצחו ברבע הגמר את איבטה בנשובה וברבורה סטריקובה הצ'כיות, שברו במערכה הראשונה אחרי שוויון 2:2, ל-2:3 ועלו עם ניצחון במשחקון השישי ל-2:4. הצמד הישראלי-ארגנטינאי עלה ל-2:5, אך נשבר במשחקון הבא. במצב של 5:3, שוב שברו דולקו את פאר כדי לנצח את המערכה הראשונה 3:6, אחרי 35 דקות. גם במערכה השנייה הצליחו פאר ודולקו להשיג את השבירה כדי לנצח את המערכה השנייה ולקחת את המשחק.

ורה זבונרבה ו-ויקטוריה אזרנקה, שמשתפות פעולה יחדיו במשחק הזוגות ותתמודדנה נגד שחר פאר וג'יזלה דולקו בגמר, התעמתו בחצי גמר טורניר היחידות. זבונרבה העפילה לגמר לאחר ניצחון 3:6, 3:6 שהושג תוך כ-80 דקות. זבונרבה תחכה בגמר למנצחת בין אנה איבנוביץ' שתתמודד נגד אנסטסיה פאבליוצ'נקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully