וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מעשית, עראבה בלאומית

עראבה ניצחה את הרצליה 1:2, ומקדימה את אסי גלבוע ב-18 נקודות 6 מחזורים לסיום. בדרום: נתיבות הפסידה, ב"ש ניצחה את קרית גת

ברני ארדוב

צילום: אחמד עבאס, עריכה: יאיר דניאל

זה אמנם לא רשמי, אבל אחווה עראבה יכולה כבר לחגוג עליה לליגה הלאומית. שישה מחזורים לסיום העונה, מובילה עראבה ביתרון של 18 נקודות על השניה, אסי גלבוע, לאחר שהשתיים ניצחו. עראבה גברה על השניה ערב המחזור, הפועל הרצליה, 1:2, אסי גלבוע הביסה בביתה את הפועל כפר כנא 0:3.

הפתיחה של עראבה באיצטדיון דוחא לא הייתה טובה, לאחר שאריק חנגלי העלה את האורחים מהרצליה ליתרון 0:1 בדקה ה-24. אבל אז התעוררו יניב אברג'יל וחבריו. החלוץ, שכבר פיתח מומחיות בהעלאת קבוצות בליגות הנמוכות (בשנה שעברה עשה זאת עם הפועל אום אל פאחם), השווה בדקה ה-73 ובדקה ה-84 כבש מחמוד עבאס את שער הניצחון - 1:2. בסיום המשחק התפתחה תגרה בין שחקני שתי הקבוצות.

על החגיגות העיב, כאמור, הניצחון של אסי גלבוע 0:3 על כפר כנא, שהפך את העליה של עראבה לבלתי רשמית. רפי כהן הבקיע כבר בדקה ה-4, שחר משה הגדיל בדקה ה-77 וכהן השלים צמד בדקת הסיום כדי להעלות את קבוצתו למקום השני בטבלה.

בתחתית נחלה עירוני אום אל פאחם הפסד ביתי למכבי השקמה/רמת חן, 2:0. אסי טובי (48) ורפי אללי (79) כבשו לאורחים. מכבי כפר קרע גברה על צור שלום 0:1 (לירון מוסבט, 85) ובית"ר איחוד משהד סיבכה את התחתית עם ניצחון חוץ מפתיע על בית"ר צפת 0:1 (מוטי בן חמו, 80). הפועל עפולה ניצחה בחוץ את האחרונה עירוני שלומי 0:4 משער של יותם מלול (25) ושלושער של יובל שווט (45, 87 ו-90), בעוד עירוני טבריה ומכבי טמרה נפרדו בתיקו 0:0.

דרום: נתיבות קיבלה סטירה

בדרום אין חגיגות, ואפילו רחוק מכך. עירוני נתיבות, מוליכת הטבלה, הסתבכה בראש לאחר הפסידה בחוץ 3:1 למכבי יבנה. ערן בן הרוש החטיא בדקה ה-15 פנדל לנתיבות, החמצה שהתנקמה בה בהמשך. אביב זלצמן בצמד (55, 67) ואורי קרגולה (80) העלו את יבנה ליתרון 0:3, הראל כחלון צימק בזמן הפציעות. יבנה עלתה למקום השלישי, ארבע נקודות מהמוליכה.

ובינתיים מי שניצלה היטב את ההפסד של המוליכה היא מכבי באר שבע, שניצחה במשחק מאוחר של שבת, שנפתח רק ב-20:30, את מכבי קרית גת 0:1. שתי דקות למחצית כבש מיקי עטיה את השער היחיד במשחק, שסידר לבאר שבע שוויון נקודות עם נתיבות (40) וקרב מותח כנראה עד סיום העונה על העלייה ללאומית. רמי חליס מבאר שבע הספיק עוד לראות את הכרטיס האדום בתוספת הזמן, אך ההרחקה הזו לא שינתה דבר.

עירוני חדרה/גבעת אולגה סגרה את הפער ל-5 נקודות מהמוליכה לאחר ניצחון חוץ 0:1 על הפועל נחלת יהודה. אבישי אטיאס החטיא פנדל בדקה ה-20 והורחק בדקה ה-79, אבל עידן דוד כבש בדקה ה-84.

הפועל קטמון/מבשרת ציון ממשיכה לדשדש, ונכנעה 3:2 בבית לעירוני רמלה. מאור בן חמו החמיץ בעיטת-11 מטר עמוק בזמן הפציעות, אבל בעט את הריקושט פנימה וניצח את המשחק לרמלאים, שנמצאים עמוק מתחת לקו האדום. איציק אבושדיד העלה את האורחים ליתרון 0:2 עם צמד (9, 35), אסי ברוכיאן (41) וכפיר מלול (87, בבעיטת 11 מטר) השוו זמנית.

הפועל משוש, שהשלימה עם ירידתה לליגה ב', הובסה 6:1 על ידי בית"ר כפר סבא. ארז קורן (6, 87), משה אסולין, אלעד קורן, דודי בכר וניר טורף הבקיעו לכפר סבא, האורחים צימקו זמנית בפנדל סמוך לסיום.

יתר התוצאות בדרום:

עירוני כפר יונה - הפועל כפר שלם 2:1. לכפר יונה: יזהר גרף (65, פנדל). לכפר שלם: עדי שקרוקה (25) ואלירן מגול (34).

הפועל ערד - מכבי קרית מלאכי 0:2. לערד: ניר חזות (56, פנדל) וירין ביטון (90).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully