וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - אשדוד: מאמן חדש, מנחוס ישן?

אשדוד ניצחה שני מאמנים שונים של סכנין העונה, והשלישי, קוליק, ינסה להשיב לה. עלי עותמן יפתח, לובומיר קוביצה ייעדר אצל האורחים

בבני סכנין מאוהבים בערן קוליק, המאמן החדש של נציגת המגזר, שתפגוש מחר (18:00, אצטדיון דוחא) את מ.ס אשדוד, אותה טרם ניצחה העונה. קוליק רוצה להחזיר את הכדורגל היפה לסכנין, ובמפגש מול אשדוד תהיה לו הזדמנות טובה. בששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות (חמישה בליגה ואחד בגביע הטוטו) נכבשו לא פחות מ-22 שערים - ממוצע של 3.66 שערים למשחק. רק פרט קטן ירצה המאמן של סכנין לתקן - זהות המנצחת. סכנין העונה הפסידה שלוש פעמים ליריבה מהדרום, פעמיים מהן בליגה (4:2 ו-2:0, כשקוליק יהיה המאמן השלישי של סכנין שיפגשו האשדודים העונה), ועכשיו כשנראה שאשדוד כבר חושבים על הים, תנסה הקבוצה מהגליל לחזור עם שלוש נקודות יקרות להמשך המאבק בתחתית שצפוי לה עד סוף העונה.

בסכנין מודים כי לא היה להם הרבה זמן להתכונן לפני המפגש מחר, אבל לא מנסים לתרץ הפסד עתידי. באסיפת הקבוצה דיבר קוליק על משחק ההגנה וההתקפה של הקבוצה. בחלק האחורי, ביקש המאמן לצופף את המשחק, על מנת שאשדוד, שכבר הבקיעה מול סכנין עשרה שערים העונה, לא ינצלו שוב את החורים בהגנת הקבוצה. לאחר מכן, הראה המאמן וידאו משהמשחק של אשדוד מול קרית שמונה בשבת האחרונה. קוליק התרכז בסיומת הלוקה של סכנין והסביר לחלוציו כיצד לנוע ברחבת היריב על מנת להגיע ליותר הזדמנויות. בסיום אמר להם: "עשינו התקדמות יפה וזה הזמן להוכיח זאת בליגה". מאוחר יותר אמר המאמן לוואלה! ספורט: "אנחנו בהחלט מעודדים מהיכולת של הקבוצה. יחד עם זאת, יש לנו עוד הרבה מה לשפר. אני מקווה שנצא לפגרה עם ניצחון ובה נעבוד על הליקויים במשחק שלנו".

לשמחתו של קוליק צץ לו כאב ראש חיובי, כשפרט לבלם טל חן, יעמוד לרשות המאמן סגל מלא. עלי עותמן, שנפצע קלות במהלך המשחק מול בני יהודה, ערך אימון מלא ואמור לפתוח. ההתלבטות היחידה שיש לקוליק היא בעמדת המגן השמאלי. המאמן עדיין לא החליט אם לפתוח עם באסם גנאים, המגן הקבוע של הקבוצה העונה שחזר מפציעה קלה לאחר שנעדר מול בני יהודה בגביע, או להמשיך לתת קרדיט למהראן אבו ריא, שגילה יכולת מצוינת בשבועיים האחרונים. שאר ההרכב יישאר כמו זה ששיחק בגביע.

"מרגישים את השינוי בקבוצה", אומר חאלד חלאילה. "ערן עושה עבודה נהדרת ויש לו עוד הרבה מה לתרום. הניצחון על בני יהודה החזיר לנו הרבה מהביטחון שאבד וגם את החיוכים. אבל עכשיו אנחנו מתרכזים רק במשחק מול אשדוד שהוא הרבה יותר חשוב לנו. זה משחק שאם ננצח נוכל לגרור איתנו עוד קבוצות למאבק התחתית". לגבי המשפט שאמור להיערך נגדו ועוד שלושה מחבריו לקבוצה אמר הקשר: "אין לי ספק שנצא זכאים. עשו יותר מדי מכל הפרשה הזו ובמשפט כולם יראו שלא עשינו דבר. עכשיו יותר חשוב לנו להוציא את הקבוצה מהמצב המסובך שלה. אחרי המשפט אף אחד לא יזכור את המקרה".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, חיים בנון, יא יא פטי, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), עבאס סואן, חאלד חלאיילה, סרחיו נובואה, חמד גנאים, אחמד קאסום, אובודו אוקוצ'ה.

"זו לא אותה סכנין שניצחנו לפני חודש"

מ.ס. אשדוד לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים בליגה ומאז ההפסד האחרון 3:2 לבית"ר ירושלים, היא צברה שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו שהביאו אותה עד המקום השישי בטבלה. שחקני אשדוד יגיעו במוראל גבוה גם בזכות ההעפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה, לאחר נצחון ביתי דחוק 0:1 על נס ציונה.

המאמן מזרחי יחסר מחר את הבלם הצ'כי לובומיר קוביצה שסובל מפציעה בברכו. קוביצה תופקד לאחרונה בעמדת הקשר האחורי ומי שיתפוס את מקומו יהיה הקשר יוסי אופיר, שלא פתח מול נס ציונה בגביע. אדיר טובול החלים מפציעה ויפתח בעמדת המגן השמאלי. קובי דג'אני יתופקד בקישור האחורי לצידו של אופיר, כאשר המאמן יוסי מזרחי מתלבט בין ברוך דגו למשה אוחיון שהחלים מפציעה בקישור.

הקשר ברוך דגו לא מקל ראש ביריבה מהתחתית ואמר לקראת המשחק: "צריך להיזהר מאוד מסכנין. השינוי שנעשה שם כנראה עשה משהו. הם עשו עבודה מדהימה בגביע מול בני יהודה. כולם ביטלו אותה, אבל סכנין זו לא אותה קבוצה שניצחנו רק לפני אותו חודש. יהיה משחק לא קל, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולהמשיך את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים". ראשי המועדון סגרו אמש את עסקת מכירתו של הקשר קרלוס סבליוס לקבוצת סיאנג פו הסינית בסכום של 125 אלף דולר. סבליוס, שלא מצא את מקומו באשדוד, עבר להכח עמידר רמת גן אולם לא הצליח להשתלב גם שם ולבסוף הוא שוחרר.

הרכב משוער: דרגן סטויקיץ, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו (משה אוחיון ), דוד רביבו, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully