וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "לא מפחדים מאף אחד"

בבאיירן מתרגשים מהמפגש עם ברצלונה והמאמן הוסיף: "זו הזדמנות מצוינת לבדוק את החוזק שלנו". במנצ'סטר יונייטד חוגגים: "הגרלה טובה"

"זה הזמן הזה בשנה בו כולנו שוב נפגשים", הגיב היום (שישי) יו"ר ליברפול, ריק פארי, להגרלת רבע גמר ליגת האלופות שבישרה על מפגש של קבוצתו נגד צ'לסי זו השנה החמישית ברציפות.

המאזן בין השתיים במפגשי הנוק אאוט של ליגת האלופות האחרונים מצביע על 1:2 לליברפול ופעמיים סיימו הקבוצות ב-0:0 כשהם שיחקו בשלב הבתים ב-2005/6. פארי הוסיף: "לא משנה לנו נגד מי אנחנו משחקים כי באיזשהו שלב אתה תצטרך לשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר. אנחנו יודעים מה נצטרך לעשות במפגש כפול וזה שהגומלין ייערך בסטמפורד ברידג' לא משנה דבר. אין שום קשר לכושר בעבר, הכל תלוי רק בכושר הנוכחי. אם כולם יהיו בריאים, נהיה אופטימיים".

אופ"א אישרה היום שמשחק הגומלין בכל מקרה לא ייערך ב-15 באפריל, יום שנה לזכר אסון הילסבורו, בו נהרגו 96 אוהדים של ליברפול. פארי אמר עוד לפני כן: "אנחנו לא יכולים לשחק בתאריך הזה. לשנות את התאריך זה דבר קל ופשוט ואין דבר שחשוב לנו יותר מזה".

"אני מקווה שזה שהמשחק השני בחוץ לא ישפיע", הגיב מאוחר יותר רפא בניטז להגרלה, "אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הראשון באנפילד ולהשיג תוצאה חיובית כשהאוהדים יהיו מאחורינו. אנחנו חייבים לדאוג לכך שלא נעשה את אותה טעות מהעונה שעברה".

דייויד ברנארד, שייצג את צ'לסי בהגרלה, אמר: "אין משהו שאנחנו לא יודעים עליהם, אנחנו מכירים את המכנסיים של רפא בניטז מבפנים. בתיאוריה, זה שהגומלין הוא אצלנו בבית זה יתרון. זה עבד עבורינו בשנה שעברה".

פרגוסון מבסוט

פורטו אמנם הדיחה את מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות בשמינית הגמר ב-2004, אבל מאז עברו הרבה שנים ובהחלט ניתן לומר שההגרלה כעת האירה פנים לקבוצה האנגלית.

"זו הגרלה טובה עבורנו", אמר היום אלכס פרגוסון על המפגש עם הפורטוגלים, "לפעמים אתה תוהה אם לשחק את המשחק הראשון בבית זה דבר טוב או רע, אבל אני לא חושב שבכדורגל המודרני אפשר לקבוע. הדבר היחיד לו אתה דואג זה לא לספוג בבית".

הסיר הוסיף:"פגשנו את פורטו בעבר ואנחנו מכבדים כל קבוצה פורטוגלית. יש השפעה מאוד גדולה של הכדורגל הפורטוגלי על הקבוצה שלנו, כך שאנחנו מבינים אותו. אנחנו מרוצים מההגרלה ומצפים למשחקים".

חבר ההנהלה, קן ראמסדן, שנכח בהגרלה בניון, אמר דברים דומים: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות מרוצים. זה לא אומר שנעלה לחצי הגמר אוטומטית, אבל אני חושב שההגרלה טובה".

קלינסמן: "הגרלה קשה ויוצאת מן הכלל"

באיירן מינכן אמנם דילגה לרבע הגמר ונראתה טוב במפעל האירופאי מאז תחילת העונה, אבל בשלב הבא מצפה לה ברצלונה, אחת מהקבוצות מולן אף אחת לא רצתה להיות מוגרלת היום.

למרות זאת, יורגן קלינסמן התעקש להסתכל על הצדדים החיוביים של ההגרלה ואמר: "זו הזדמנות עצומה לבחון את החוזק שלנו מול הקבוצה הטובה ביותר באירופה כרגע. זו הגרלה מאוד קשה, אבל זה משהו יוצא מן הכלל. ברצלונה היא משוכה גבוהה, אבל הכל אפשרי. אנחנו מאמינים בעצמנו ולא מפחדים מאף אחד".

הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו במסגרת רשמית הייתה לפני למעלה מעשור, אבל בשנתיים האחרונות הן שיחקו את נגד השנייה במשחקי ידידות, כשבפעם האחרונה, באוגוסט האחרון, הביסו הקטאלונים את יריביהם 0:4. "אני קצת עצוב שהוגרלנו נגדם בגלל היחסים הנהדרים בין שני המועדונים", אמר נשיא הבלואגרנה, ז'ואן לאפורטה, "יהיה קשה כי משחק הגומלין ייערך בחוץ. האתגר קשה, אבל מצד השני זה אומר שהפרס יהיה גדול יותר".

מנכ"ל באיירן, אולי הונס, דיבר גם הוא על כך שהמשחק השני ייערך באליאנץ ארינה: "כל הזמן אמרנו שאם נקבל קבוצה גדולה - נרצה שהגומלין יתקיים אצלנו וזה מה שקרה. בשביל האוהדים שלנו זה יהיה חלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully