וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול שוב מחוץ לסגל של נבחרת ספרד

למרות הסברה שדל בוסקה יזמין את כוכב ריאל למשחק מול טורקיה, הועדף דני גויזה במקומו. הנרי: "אני מתכוון להישאר בברצלונה"

הלך הרוחות בספרד בשבועות האחרונים היה שויסנטה דל בוסקה, מאמן הנבחרת, יזמן שוב את ראול, לקראת המפגש עם טורקיה בשבוע הבא. אלא שהמאמן פירסם את הסגל, וכוכב ריאל מדריד שוב נשאר בחוץ, מה שכנראה מסמן את סוף דרכו הבינלאומית.

התקשורת הספרדית סברה כי דל בוסקה יחזיר את ראול, שלא שיחק בנבחרת ביורו האחרון. לראול היו יחסים רעועים עם המאמן הקודם לואיס ארגונייס, והאמונה הייתה שדל בוסקה, שיחסיו עם ראול בימיו בריאל היו מצויינים, יחזירו בשלב זה או אחר של קמפיין מוקדמות 2010, במיוחד לאור יכולתו של החלוץ העונה בליגה. מי שכן נכנס הוא דני גויזה, למרות האכזבה מיכולתו בפנרבחצ'ה. מוזמן בולט נוסף הוא שוער ויאריאל דייגו לופז, שזומן במקום אנדרס פאלופ מסביליה. בלם ברצלונה קרלס פויול, שממילא לא ישחק באחד משני המשחקים הקרובים בגלל כרטיסים צהובים, נשאר בחוץ.

ומהנבחרת לליגה: תיירי הנרי הודיע כי בכוונתו להישאר בברצלונה. שמו של החלוץ הצרפתי נקשר לאחרונה עם חזרה לפרמייר ליג, כשמנצ'סטר סיטי היא המועמדת המובילה, אולם הוא מיהר להזים את השמועות: "זה מצחיק, כי כל השנה רצות השמועות האלה. אני משחק באחד המועדונים הטובים בעולם והמטרה שלי היא לעשות את הכל עבורו. זו לא רק ליגת האלופות, גם הליגה הספרדית מרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully