וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבוקאט: "אודינזה יכולה ללכת עד הסוף"

זניט הודחה מגביע אופ"א ולא תשמור על תארה, מאמנה ההולנדי מחמיא לקבוצה שעלתה על חשבונו. מארק יוז: "אלבורג כבשה, אנחנו נלחצנו"

זניט סט. פטרסבורג אמנם ניצחה אתמול 0:1 את אודינזה בביתה, אבל בכל מקרה תיפרד מתארה כמחזיקת גביע אופ"א בעוד כמה חודשים לאחר שהודחה בעקבות הפסד 2:0 באיטליה במשחק הראשון.

"כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים להיות מודחים בשלב הזה", הודה דיק אדבוקאט שכעת יתרכז בליגה הרוסית, "אודינזה שלטו נגדנו לחלוטין במשחק הראשון והיא קבוצה שלדעתי יכולה לעשות כל כל הדרך לגמר".

ההולנדי הוסיף והחמיא ליריבה האיטלקית: "הם הוכיחו שיש להם שחקנים נהדרים והם הוכיחו את היכולת שלהם. אני לא חושב שזה יהיה בלתי אפשרי מבחינתם ללכת עד הסוף השנה".

אנשי הקבוצה האיטלקית היו מאושרים מההישג, אבל הצהירו שלא יסתפקו בהדחת המחזיקה ובהגעה לרבע הגמר. "אנחנו חייבים להתחיל מכאן, אסור לנו לעצור ואנחנו חייבים להסתכל קדימה" אמר מנכ"ל המועדון, פייטרו לאונדרי, "עכשיו אנחנו חייבים להביא את היכולת הזו גם לליגה. אנחנו רוצים להינות מהרגע כי ניצחנו קבוצה מצוינת שניצחה את מנצ'סטר יונייטד בגמר הסופר קאפ האירופאי".

פאביו קוואליירלה, שכבש במשחק הראשון בפריולי, הוסיף: "העליה הזו צריכה להיות מוקדשת לכל השחקנים כי כולנו נלחמנו קשה בשביל להשיג אותה. זה נפלא לעלות לרבע הגמר ולהיות חלק מההיטוריה תוך כדי".

גיבן: "מרגישים הקלה"

איך הקבוצה העשירה בעולם, קבוצה שבשורותיה משחקים כוכבים כרוביניו, אלאנו ואחרים, נזקקת להארכה ולפנדלים כדי לעבור את אבלרוג הצנועה מדנמרק? למארק יוז הפתרונים.

מנצ'סטר סיטי הגיעה לדנמרק עם יתרון 0:2 די מבטיח, אבל ספגה פעמיים בדקות הסיום, הפסידה בתוצאה זהה לזו מהמשחק הראשון ורק שתי עצירות של שיי גיבן בדו הקרב מהנקודה הלבנה, הבטיח לה העפלה לרבע הגמר.

"במשך הרבה זמן מהמשחק הרגשתי שהיתרון שלנו בטוח, אבל אמרתי עוד לפני המשחק שהשער הראשון שיכבש במשחק יהווה גורם מכריע", הסביר יוז אחרי המשחק, "חיפשנו להיות אלו שיבקיעו ראשונים ולגמור את המשחק, אבל אחרי שאלבורג כבשה, אנחנו נלחצנו".

גיבן, שהגיע לסיטי מניוקאסל בפגרת החורף והפך אמש לגיבור העלייה של הקבוצה, הוסיף: "זו הקלה. היינו צריכים לגמור את זה מוקדם יותר, אבל עשינו לעצמנו עבודה קשה. אני שמח שעצרתי שני פנדלים, לפעמים זה עניין של מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully