וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: מארי ופדרר בחצי הגמר, גם אנדי רם

הבריטי גבר על ליוביצ'יץ' 5:7, 6:7, השוויצרי ניצח את ורדאסקו והם יתעמתו בשלב הבא. רם ומירני ישחקו נגד האחים בריאן בחצי הגמר

משחקי רבע גמר טורניר אינדיאן וולס יצאו הערב (חמישי) אל הדרך, אך מי שהתבשרה שהיא זוכה ליום מנוחה נוסף היא אלופת השנה שעברה, אנה איבנוביץ', שהעפילה אוטומטית לחצי הגמר לאחר שיריבתה, סיביל באמר, פרשה מהטורניר. השחקנית האוסטרית הודיעה על פרישה בעקבות פציעה בכתפה השמאלי.

איבנוביץ' תפגוש בחצי הגמר את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, שהתגברה על אגניישקה רדוואנסקה וניצחה אותה 6:7, 4:6. הרוסיה, שמדורגת 42 בעולם, המשיכה את היכולת הטובה מהסיבוב השני בו הדיחה את ילנה ינקוביץ' והשלימה את הניצחון בתוך שעה ו-36 דקות. המערכה הראשונה נגררה לשובר שוויון, אך הרוסיה ניצחה 8:10. במערכה השנייה רדוואנסקה נשברה פעמיים והעניקה לפאבליוצ'נקובה לראשונה מקום בחצי גמר טורניר בסבב.

ברבע גמר הגברים נאלץ להיאבק אנדי מארי לא מעט כדי לגבור על יריבו, איבן ליוביצ'יץ', בדרך לחצי הגמר. מארי, המדורג 4 בעולם ניצח את המערכה הראשונה 5:7, אך הקרואטי השיב מלחמה במערכה השניה, וגרר את מארי לשובר שיוויון. אלא ששם נגמר כוחו של ליוביצ'יץ', ומארי השיג את הניצחון, כשהוא מסיים עם 6:7 (6), ועולה לשלב הבא.

מי שמחכה לבריטי בחצי הגמר הוא המדורג 2 בעולם, רוג'ר פדרר, שגבר על פרננדו ורדאסקו 3:6, 6:7. השוויצרי ניצל שתי שבירות במערכה הראשונה כדי לעלות ל-0:1 כבר אחרי 29 דקות ופתח את השנייה מצוין עם 1:4, בל אז האיט את הקצב ואפשר לספרדי לחזור. למרות זאת, ורדאסקו, המדורג 10 בעולם, לא הצליח להשלים את החזרה למשחק והפסיד 7:5 בשובר השוויון.

ומי עוד בחצי הגמר? אנדי רם, שניצח ביחד עם מקס מירני את רוס האצ'ינס ואנדי מארי 4:6, 6:7 ברבע גמר טורניר הזוגות. הישראלי והבלארוסי יפגשו בשלב הבא את האחים מייק ובוב בריאן, שניצחו את מריוס פריסטנברג ומרצ'ין מטקובסקי 2:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully