וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר: "לא מדמיין שהשינויים יעזרו לפורמולה 1"

הנהג האגדי התייחס לשינוי שיטת הניקוד שתונהג מהעונה הקרובה: "לא רואה איך זה הגיוני להכתיר אלוף עם פחות נקודות מהנהג שבמקום השני"

לא מעט קולות נשמעו בתקופה האחרונה על שיטת הנקודות החדשה שהולכת להיכנס לתוקף בפורמולה 1. כזכור, אישר האיגוד את ההצעה, לפיה האלוף ייקבע על פי מספר הניצחונות במהלך העונה, ולא על פי הניקוד המצטבר, כפי שהיה עד כה. לא מעט קבוצות הביאו את מחאתן בנושא, ועתה מצטרף אליהן קול אחד, ברור במיוחד, של אדם שכבר היה שם וזכה בלא מעט נקודות וניצחונות: מיכאל שומאכר.

האלוף לשעבר שזכה בתואר האליפות לא פחות משבע פעמים נשאל על דעתו לגבי ההחלטה, ואמר: "ובכן, היא מדהימה... בכל פעם שהרוב רצה לשנות חוק בגלל סיבה טובה, האיגוד אמר שזה לא יהיה אפשרי בזמן כה קצר או כל כך מאוחר לפני שמתחילה עונה". העונה, עליה מדבר שומאכר, מתחילה כבר בשבוע הבא, במירוץ באוסטרליה. "אני לא יכול לדמיין שהשינויים הללו יעזרו לפורמולה 1, במיוחד בנוגע לשינוי השיטה שתקבע את האלוף", אמר הגרמני.

כזכור, באליפות האחרונה זכה לואיס המילטון, אך במידה והשיטה היתה מונהגת כבר, דווקא פיליפה מאסה הברזילאי היה זוכה בתואר. "אני לא יכול לראות איך זה הגיוני להכתיר אלוף עולם שיש לו פחות נקודות מהנהג שבמקום השני, אפילו אם אני חושב שזה צעד נכון לחזק את עמדת המנצח. באופן כללי אנחנו צריכים לוודא שהפורמולה 1 נשאר כענף המוביל בספורט המוטורי, שמציג את רמת התחרותיות הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully