וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנרייז: סלע ניצל פרישה של אקאסוסו ועלה לשמינית הגמר

הישראלי הוביל 6:4, 3:6, 0:1 לפני שהארגנטינאי (42 בעולם) פרש מהצ'לנג'ר, בשלב הבא יפגוש את קלמון. אוקון עלה לרבע הגמר בבנגקוק

הטניסאי הישראלי נועם אוקון עלה היום (חמישי) לרבע גמר טורניר הצ'לנג'ר בבנגקוק (על סך פרסים של 50 אלף דולר). אוקון (393 בעולם), שצלח שלושה סיבובי מוקדמות כדי להיכנס לטורניר, השיג את ניצחונו החמישי ברציפות בתאילנד אחרי שגבר על רוהן בופאנה ההודי (317 בעולם) 6:4, 3:6, 3:6. אוקון יתמודד ברבע הגמר נגד המדורג 1 בטורניר, אנדראס בק הגרמני (86 בעולם).

דודי סלע, שמשתתף השבוע בטורניר הצ'לנג'ר סאנראייז בארצות הברית (פרסים בסך 125 אלף דולר) צלח את הסיבוב הראשון לאחר שניצל פרישה של חוזה אקאסוסו (42 בעולם) ועלה לשמינית הגמר. סלע הפסיד את המערכה הראשונה 6:4, ניצח את השנייה 3:6 ובמצב של 0:1 לטובתו במערכה המכרעת, יריבו הארגנטינאי פרש והעניק לסלע את הניצחון ואת המפגש בשלב הבא נגד ארנו קלמון הצרפתי, המדורג 60 בעולם.

הראל לוי (219 בעולם), שעלה עם אוקון לחצי גמר טורניר הזוגות בבנגקוק, פרש בשלב רבע הגמר במהלך המשחק מול גו סואדה היפני (117 בעולם), אחרי שעלה לשחק חולה. לוי היה בפיגור 6:1, 4:1 לפני שפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully