וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה בין פדרו גלבאן לאוהד בני יהודה

19.3.2009 / 20:20

יממה לאחר התקרית, נפגש הקשר עם האוהד והפרשה חוסלה. מגן: "שחקנים ישלמו במקומם בהרכב". בשישי, טקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי

הערב (חמישי) התקיימה סולחה בין קשרה הארגנטינאי של הקבוצה, פדרו גלבאן, לבין אוהד הקבוצה, רועי חולי, שהתעמת עם השחקן בסיום משחק ההפסד 2:0 לבני סכנין בגביע. כזכור, חולי פנה לגלבאן בצעקות ואמר לו: "אתה לא פוגע כבר חמישה משחקים, תתעורר כבר", גלבאן שחשב שמקללים אותו, איבד קצת את העשתונות וניסה להתנפל על אותו אוהד, אולם הוא נבלם על ידי מספר שוטרים ואנשי אבטחה שנכחו במקום.

אשתו של גלבאן, שנכחה במקום התקרית פרצה בבכי וביקשה ממנו שיעזוב את המקום. במקום התפתחו חילופי דברים בין מספר אוהדי בני יהודה כאשר חלקם ממשיכים לבוא בטענות לארגנטינאי וחלקם מזכירים לאחרים שגלבאן תרם רבות העונה לקבוצה. כאמור, חולי הגיע הערב למגרש בשכונת התקווה, מלווה בנציגי ארגון האוהדים "אריות יהודה" וביקש להיפגש עם גלבאן, שמצידו הגיע מלווה במתורגמן שלו. הצדדים שוחחו וליבנו את העניינים. גלבאן הסביר לאוהד כי נפגע מכך שהאוהדים צעקו עליו בנוכחות אשתו, ולכן הגיב כפי שהגיב. השחקן והאוהד התנצלו אחד בפני השני, התחבקו והפרשה חוסלה.

הקבוצה ערכה הערב (חמישי) אימון קל וההרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב יתורגל רק מחר. למעט הקשר הפצוע, אלי אברבנל, יעמוד לרשותו של לוזון סגל מלא בשבת. מחר (שישי) בשעה 10:00 תערוך הנהלת המועדון את הטקס המסורתי לזכרו של שחקן העבר, ניקולאי קודריצקי, שנהרג בתאונת דרכים לפני 15 שנה.

האוהדים ללוזון: "נגמרה לנו העונה"

כזכור, שני ההפסדים של הזהובים השבוע, למכבי חיפה בליגה ולבני סכנין אתמול בגביע, הוציאו גם את אוהדי הקבוצה משלוותם. בסיום המשחק נשארו עשרות מאוהדי בני יהודה בסמוך ליציאת השחקנים מחדר ההלבשה וליוו כמעט כל אחד מהשחקנים בצעקות, "תתביישו, אין לכם כבוד, ביישתם אותנו". אחד האוהדים.

אכזבה גדולה ובעיקר כעס גדול על השחקנים, אלו היו התחושות גם בהנהלת בני יהודה. ראשי הקבוצה קיוו להגיע רחוק במסגרת מפעל הגביע ואף אחד לא ציפה שהשחקנים יפגינו את אחד ממשחקיהם הגרועים העונה דווקא במשחק שהיה כל כך חשוב למועדון.

"לא הגענו למשחק אתמול וחבל", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "אין מה לחפש תירוצים, לא היינו טובים, לא באנו אגרסיביים ולא הגיע לנו לנצח את המשחק. לא היינו מבקיעים גם עוד 100 שנה כפי שנראינו אתמול. אנחנו צריכים להתעורר ומהר אחרת נמצא את עצמנו במקומות לא נעימים בכלל", הוסיף השחקן.

היו"ר חזי מגן נשמע כעוס מאוד בתום המשחק ובין השאר הוא אמר: "המציאות טפחה על פניהם ועל פניי. ראינו חבורה של שחקנים חסרי אופי ויכולת. הם כנראה לא כאלה טובים ונחושים כפי שנכתב עליהם, אני מקווה שחלקם יישלמו במקומם בהרכב וחלקם אולי שלמו בחוזים עתידיים בעונה הבאה. היה לנו הפסד מביש כי ראו שבני יהודה לא מסוגלת להבקיע שער, גם אם היא תשחק עוד שעות רבות. יש לנו בשבת משחק חשוב מאוד מול הפועל תל אביב ואנחנו צריכים זה לבוא במיטבנו ובמלוא הכח, אם לא נבוא כך שוב תהיה מפלה".

האוהדים פנו גם למאמן גיא לוזון שנשאר עמם דקות ארוכות והקשיב לדבריהם. האוהד דרור עוזרי אמר למאמן: "יש כאן שחקנים שיודעים שהם בטוחים בהרכב ולא נותנים תפוקה כבר במשך משחקים רבים, הגיע הזמן שתעשה זעזוע בהרכב, הרבה שחקנים יודעים שהם לא יהיו כאן בעונה הבאה ולא אכפת להם מהקבוצה." האוהד שבי מזרחי אמר ללוזון: "זהו גיא, נגמרה לנו העונה, מכאן זה רק ילך ויתדרדר, בסוף נסיים את העונה במקום השמיני. אף אחד לא נלחם, הגיע הזמן שתתבסס בהרכב רק על שחקני בית. לירוי צעירי חייב להיות בהרכב. ביכולת הזאת הפועל יפרקו אותנו בשבת".

במקום נכחו גם כל ראשי חוג האוהדים "אריות יהודה", ולוזון הקשיב בסבלנות לכל אחד ואחד מהם. המאמן ניסה להרגיע את אוהדיו ואמר להם: "זה נכון שהפסדנו פעמיים השבוע וזה נכון שהשחקנים נראו רע מאוד, אל תשכחו שאלו אותם שחקנים שהביאו העונה הרבה מאוד נצחונות למועדון. אסור ששני הפסדים ישכיחו מכם את כל הכיף שנגרם לכם במשך הסיבוב הסיבוב השני. השחקנים האלה נמצאים בירידה עכשיו אבל העונה עדין לא נגמרה. נותרו לנו עשרה משחקים ואני מתחייב בפניכם שהם יעלו לכל משחק ומשחק ויתנו הכל עד הסוף. שום דבר עדין לא נגמר".

עדכון ראשון: 19/3 12:56
עדכון אחרון: 19/3 20:20

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully