וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים נתנו אור ירוק למהלך"

19.3.2009 / 11:06

יו"ר נהריה מסביר כיצד התאפשרה החתמתו של מתן נאור בקבוצה למרות הקשיים הכלכליים: "הסברנו לשחקנים את המצב"

מתן נאור חתם בעירוני נהריה, הקבוצה האחרונה שבה שיחק בארץ, וחזר סופית לפעילות. הפורוורד שלקח הקיץ פסק זמן מכדורסל ונסע לטיול בדרום אמריקה ניהל מאז חזרתו מגעים עם הפועל גלבוע/גליל ועירוני רמת גן, אך המשא ומתן לא צלח ובסופו של דבר הוא החל בשיחות עם נהריה, במדיה יחל היום להתאמן, והוא צפוי לשחק כבר במחזור הקרוב מול הפועל חולון.

החתמתו של נאור בקבוצה מגיעה לאחר שבשבועות האחרונים הקבוצה מספר שחקנים כחלק מהקשיים הכלכליים אליהן נקלעה. כחלק מהפעולות של היציאה מהמצב קיצצו כל שחקני הסגל והצוות המקצועי ב-10 עד 15 אחוזים משכרם, מהלך שתואם עם ארגון השחקנים ומנהלת הליגה. כעת נשאלת השאלה האם הפעולה שפגעה בשחקנים הביאה למעשה את מתן נאור לקבוצה על חשבון שכרם.

ערן סלע, יו"ר הקבוצה, אמר לוואלה! ספורט: "אחד מהספונסרים שלנו הבין כי עלינו להתחזק, והגדיל את התקצוב שלו על מנת שנוכל להחתים את מאור. השכר שמתן ייקבל הוא לא גבוה, ולפני שהחתמנו אותו התייעצנו עם כל השחקנים והסברנו להם את המצב, והם נתנו אור ירוק למהלך". ניר אלון, יושב ראש ארגון השחקנים, מסר בתגובה: "אכן הייתה התייעצות איתנו, והשחקנים הבינו שהם יכולים להרוויח מהסיטואציה".

עוד סוכם בשיחות עם ארגון השחקנים כי במידה והקבוצה תעפיל בסופו של דבר לפיינל פור ותזכה במענק של 100 אלף ש"ח, הוא יחולק בצורה שווה בין השחקנים והצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully