וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו: "מוכן לקצץ בשכר"

הקשר הפצוע של מילאן מעוניין לעזור למועדון לעבור את המשבר הכלכלי בשלום. סגן נשיא מילאן, גליאני, קורא למסד תקרת שכר באיטליה

המשבר הפיננסי נותן אותותיו בכדורגל האיטלקי, וסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני מציע למסד תקרת שכר בסרייה A. "המצב הנוכחי בכלכלה מעניק לנו אפשרות למסד תקרת שכר, כמו שיש בארצות הברית", הוא אמר בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "מדברים באופ"א על הכרה במבנה כזה בליגת האלופות, במקודם או במאוחר". גליאני הוסיף כי המשבר לא פוסח על ליגות בכירות אחרות כמו אלה של אנגליה וספרד, וששוק ההעברות יושפע מזה מאוד. "מחכה לנו קיץ חיוור ורזה, שלא יניב העברות כספיות גדולות". גליאני הדגיש כי קאקה לא למכירה, וכי הקבוצה תרכוש מגן כדי לחזק את הגנתה.

אלא שלהבדיל ממרבית האנשים המודאגים ממקום העבודה שלהם בתקופה זו, ג'נארו גאטוסו דווקא הולך לקראת המועדון. הקשר האיטלקי הפצוע בברכו אמר היום כי הוא מוכן לקצץ בשכרו בכדי לעזור למילאן להתגבר על התקופה הקשה שהיא עוברת. "בזמנים כאלה אני מאמין בקיצוץ בשכר. כבר דיברתי עם ראשי המועדון על כך. אם המועדון יבקש ממני לקצץ, אני מוכן לכך".

אותות המשבר הכלכלי כבר מבצבצים ביובנטוס, שמנסה לשכנע את קשרה הוותיק, פאבל נדבד, לשחק עוד עונה ולא לפרוש בתום זו הנוכחית. הקשר איים כי יתלה את הנעליים בקיץ, אך הודיע שההחלטה הסופית תינתן רק בתום העונה והגברת הזקנה מנצלת את זה כדי ללחוש באוזנו.

"אמרתי לנדבד שהוא מהווה דוגמה לשחקנים, ושאנשים כמותו נדירים", אמר חבר הנהלת יובה, ג'אנפאולו מונטאלי. "אולי נשכנע אותו בכך שישחק פחות בעתיד. אם נצליח להסביר לו כמה הוא חשוב למועדון ולשחקנים, במיוחד בחדר ההלבשה, אני חושב שהוא ישתכנע". נדבד יהיה בן 37 באוגוסט והחל את הקריירה שלו ב-1992 במדי ספרטה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully