וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נדאל מתכופף אבל לא נשבר

נדאל נחלץ מהדחה ברבע הגמר באינדיאן וולס וניצח את נלבנדיאן אחרי שלוש שעות, גם פדרר ודג’וקוביץ’ עבדו קשה. אזרנקה הדיחה את סאפינה

שלב שמינית הגמר בטורניר אינדיאן וולס (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר) הסתיים הבוקר (חמישי) עם קרב משובח בין המדורג ראשון רפאל נדאל לארגנטינאי הוותיק דויד נלבנדיאן. השור הספרדי התקשה בפתיחה, הפסיד את המערכה הראשונה 6:3 ועמד בפני הפסד בפיגור 5:3 במערכה השנייה, אבל פשוט לא היה מוכן להרים ידיים, הציל חמש נקודות משחק והצליח לכפות שובר שוויון בו ניצח 5:7.

במערכה השלישית כל המומנטום כבר היה אצל נדאל, שניצח בקלות 0:6 במשחק שערך שלוש שעות והסתיים ב-2:00 בלילה שעון קליפורניה. גם ברבע הגמר יפגוש נדאל יריב ארגנטינאי, בדמותו של חואן מרטין דל פוטרו שניצח את ג'ון אייזנר האמריקאי 6:7, 6:7.

המשחק הראשון של רבעי הגמר היה המפגש בין רוג'ר פדרר לפרננדו גונזאלס (17 בטורניר). השוויצרי המתאושש מפציעה עבד קשה מול הצ'יליאני עליו גבר בגמר טורניר אוסטרליה ב-2007 לפני שניצח בשלוש מערכות 3:6, 7:5, 2:6. יריבו הבא של המדורג שני בעולם יהיה פרננדו אחר, פרננדו ורדסקו הספרדי (10 בטורניר), שהתגבר על הגרמני המוכשר פיליפ קולשרייבר 4:6, 6:3, 1:6.

גם לנובאק דג'וקוביץ', השלישי בעולם, לא היה קל בדרך לרבע הגמר, והוא נאלץ לשרוד שני שוברי שוויון צמודים כדי לנצח את השוויצרי סטניסלאס וואוינקה 6:7, 6:7. כעת מחכה לו אנדי רודיק המקומי, שהתגבר על הספרדי דויד פרר בעוד קרב קשה 6:7, 6:3, 3:6.

המדורג רביעי, אנדי מארי, דווקא לא נאלץ להזיע יותר מדי במשחק שמינית הגמר שלו מול טומי רוברדו, שפרש בגלל פציעה בידו כשהסקוטי המצוין הוביל 2:6, 0:3 במערכה השנייה. ברבע הגמר מחכה לו איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי, שרשם ניצחון דרמטי על איגור אנדרייב 6:4, 6:7, 6:7 אחרי שהציל לא פחות מחמש נקודות משחק.

בטורניר הנשים המקביל פספסה דינארה סאפינה הזדמנות פז לטפס לראשונה בקריירה למקום הראשון בעולם. הרוסיה הייתה יכולה לכבוש את הפסגה אם הייתה מעפילה לגמר (בהיעדרה של סרינה וויליאמס שמחרימה את הטורניר), אבל הודחה כבר ברבע הגמר על ידי ויקטוריה אזרנקה. הבלארוסית הלוהטת, שהעיפה בדרכה גם את שחר פאר, ניצחה 7:6 1:6, 3:6 ועלתה לחצי הגמר שם תפגוש את ורה זבונרבה, שהדיחה את הכוכבת הדנית העולה קרליין ווז'ניאקי עם ניצחון חלק 4:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully