וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז חתם עד 2014 בליברפול

לאחר השתהות ארוכה, האריך מנג'ר האדומים את חוזהו במועדון בחמש שנים נוספות. "הלב שלי נמצא בליברפול, לא הייתי יכול להגיד לא"

לאחר מספר חודשים של המתנה וחוסר ודאות בהן מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, השתהה עם הארכת חוזהו בקבוצה האדומה, חתם הערב (רביעי) הספרדי על חוזה חדש לתקופה של חמש שנים עד שנת 2014.

"הלב שלי נמצא בליברפול", אמר בניטז אחרי הארכת חוזהו. "אני כל כך מאושר לחתום על החוזה החדש. אני אוהב את המועדון, האוהדים והעיר. עם מועדון כזה ועם התמיכה של האוהדים, לא הייתי יכול להגיד לא להישארות שלי בקבוצה. תמיד הבהרתי שאני רוצה להישאר כאן לתקופה ארוכה, וכשאני אסיים את התקופה הבאה עליה חתמתי בליברפול אני אציין עשור במועדון".

אחרי שאימן מספר קבוצות ספרדיות בשנות ה-80' וה-90', הגיע בניטז לוולנסיה, אותה אימן שלוש שנים מ-2001 עד 2004. בעונה הראשונה שלו בקבוצה מעיר התפוזים זכה בניטז באליפות ספרד (2002). שנתיים לאחר מכן, בעונת 2004, האחרונה שלו בקבוצה, הוא זכה עם העטלפים שוב באליפות ספרד וכן בגביע אופ"א. בעונת 2004/5 עבר בניטז לאמן את ליברפול. באותה עונה הוליך הספרדי את האדומים לזכייה בליגת האלופות עם ניצחון דרמטי וגדול על מילאן בפנדלים, אחרי שקבוצתו חזרה מפיגור 3:0 לשוויון 3:3 והארכה. שנה לאחר מכן זכה בגביע האנגלי, לאחר ניצחון בגמר הגביע על ווסטהאם. ב-2007 הוביל בניטז את ליברפול שוב לגמר ליגת האלופות, אך הפסיד שם למילאן 2:1.

את העונה הקודמת סיים בניטז ללא אף תואר. את העונה הנוכחית פתחה ליברפול בסערה. לאחר 19 שנים ללא אליפות אנגליה, אוהדי הקבוצה דרשו רק דבר אחד. אבל לאחר כחצי עונה החלה דעיכה בכושרה של הקבוצה והיא הפסידה את הבכורה למנצ'סטר יונייטד. ליברפול איבדה גובה, אבל בשבועיים האחרונים היא נמצאת בתנופה אדירה. היא עקפה בקלילות את ריאל מדריד בשלב שמינית גמר ליגת האלופות עם ניצחון כפול (0:1 בסנטיאגו ברנבאו ו-0:4 באנפילד). ביום שבת האחרון התארחו האדומים אצל מנצ'סטר יונייטד והפכו פיגור 1:0, לאחד הניצחונות הגדולים ביותר בהיסטוריה של המועדון, 1:4 באולד טראפורד.

זה זמן רב שבמועדון רצו להאריך את ההתקשרות עם הספרדי, אבל בניטז מיאן למהר לחתום. היו שסברו שבניטז מחכה להצעה מהקבוצה בה בילה שנים רבות, ריאל מדריד, אבל כעת קשר בניטז את גורלו בגורל ליברפול לחמש שנים נוספות. לבניטז היו, בעיקר בשנה שעברה, לא מעט עימותים מתוקשרים עם שני הבעלים של המועדון, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, בעיקר מכיוון שהם ביקשו לקצץ בהוצאות המועדון, בעוד הוא התעקש להחתים שחקנים בהם חפץ.

במהלך חמש העונות שלו בליברפול, החתים ושיחרר בניטז לא מעט שחקנים. בניטז הנחית במועדון לא מעט שחקנים ספרדים כמו לואיס גארסיה, פרננדו מוריינטס, צ'אבי אלונסו, פפה ריינה, פרננדו טורס ואלברט ריירה. בניטז ידוע בעיקר בהנחלת סגנון משחק טקטי מאוד וכן בניהול רוטציית שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully