וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "אתלטיקו מדריד טובה, אבל לא בלתי מנוצחת"

בעוד ארבעה ימים תפגוש מאיורקה את הקולצ'ונרוס, השוער הישראלי לא נשמע מוטרד יתר על המידה. "המשחק תלוי בנו, אפשר לקחת שלוש נקודות"

עוד לפני שישוב ארצה לקראת שני משחקיה החשובים של נבחרת ישראל נגד נבחרת יוון, מצפה לשוער קבוצת מאיורקה והנבחרת, דודו אוואט, עבודה לא קלה כלל ועיקר. אוואט יפגוש ביום ראשון הקרוב, במסגרת המחזור ה-28 של הליגה הספרדית את אתלטיקו מדריד.

אוואט מודע לעובדה שאתלטי נמצאת בכושר מצוין, אבל לא ממש חושש, ובראיון לעיתון 'אס' אמר: "אתלטיקו קבוצה טובה מאוד, אבל היא לא בלתי מנוצחת. הם בכושר אחרי שהיא ניצחה את ברצלונה ו-ויאריאל ורוצים להתברג בין ארבע הראשונות. גם אנחנו נמצאים בכושר, כך שהמשחק בעצם תלוי בנו. אם נעשה את הדברים כפי שצריך, ניקח את שלוש הנקודות".

השוער הישראלי אמר שמאיורקה תזדקק לתמיכה הגדולה של הקהל הביתי: "אנחנו צריכים את האוהדים, זה משחק מאוד חיוני לנו. התמיכה של הקהל שלנו מדהימה. האהבה הגדולה של הקהל שלנו הפתיעה אותי מאוד. בבית, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה. זה יהיה טוב אם נצליח להבטיח את ההישארות מוקדם בליגה, אבל גם אם יהיו לנו 41 נקודות, נילחם עד הסוף".

מאיורקה, כפי שאוואט, אמר אכן נמצאת בכושר טוב. הקבוצה מהאי לא נוצחה זה שישה משחקים והשיגה שלושה ניצחונות. את שני משחקיה האחרונים היא סיימה בתיקו 3:3. במשחק האחרון שלה ביום ראשון היא כבר הוליכה 1:3 על אספניול בחוץ, אך ספגה שני שערים סמוך לסיום והשיגה רק נקודה. כעת מדורגים האדומים במקום ה-16 בליגה, שני שלבים ושלוש נקודות מעל הקו האדום.

אבל לא רק מאיורקה נמצאת בכושר, אלא גם הקולצ'ונרוס. מאז ההפסד לסביליה, השיגה אתלטי שבע נקודות בשלושת משחקיה האחרונים נגד יריבות קשות, ברצלונה, ריאל מדריד ו-ויאריאל. במשחקה האחרון נגד הצוללת הצהובה, הפכו המדרידאים פיגור 2:0 לניצחון דרמטי וגדול 2:3 בוויסנטה קלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully