וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון עלתה ל-1:2 נגד כפר סבא

הקבוצה של ישראל חילו השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד, 0:3 על החבורה של שגיב ברעם, והתקרבה לשחזור הגמר מאשתקד נגד מכבי תל אביב

לאחר שאמש (שלישי) ניצחה מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, 0:3 את הפועל מטה אשר והעפילה לגמר הפלייאוף, קיבלנו הערב משחק שלישי בסדרה הצמודה יותר בין הפועל כפר סבא ומכבי הוד השרון, שצפויות לעשות חיים קשים אחת לשנייה עד הסוף.

הקבוצות התייצבו למשחק השלישי בסדרה באולם 'בר לב' בכפר סבא לעיני כ-250 צופים, כשהתוצאה עמדה על שוויון 1:1. שחקניו של ישראל חילו פתחו את המערכה הראשונה טוב יותר והובילו כבר מהפתיחה. במצב של 5:9 החלו האורחים לרוץ והגדילו את הפער מהיריבה, כשהם נהנים ממשחק טוב של מיכאל סופרון. בסיום ניצחה הוד השרון 17:25.

המערכה השנייה נפתחה טוב יותר מבחינת המארחים, בהנהגתו של אלכס דמיו, שהפגין משחק מצוין לכל אורכו. כפר סבא הובילה 6:9 ו-8:12, אך כשנראה היה שהיא בדרך לשוויון במערכות, הצליחה הוד השרון להתעשת והפכה את הפיגור ליתרון 14:15. כפר סבא חזרה להוביל 15:17, אך איבדה את היתרון שוב. הוד השרון כבר זכתה בנקודת מערכה, אך כפר סבא לא ויתרה, ומכאן התפתח קרב מרתק, שהסתיים בתוצאה נדירה 34:36 להוד השרון, שעלתה ל-0:2.

המערכה השלישית התפתחה באופן כמעט זהה לקודמתה, כשכפר סבא פתחה חזק והובילה מהפתיחה. החבורה של שגיא ברעם הובילה 9:12 ו-10:14, ונראתה בדרך להחיות את המשחק, אבל לפתע נסוגה ביכולתה ואיפשרה להוד השרון לשוב למשחק. האורחים עלו ליתרון ראשון 18:19, אך לא הצליחו לסגור את הסיפור. גם המערכה הזו נמתחה בנקודות האחרונות, כשמספר פעמים האורחים נוטלים את ההובלה וכפר סבא השוותה. נקודה מכריעה של יורקוב נתנה את האות לשמחה בצד האורח, הוד השרון ניצחה 26:28 ו-0:3 בסיום.

את המשחק הבא בסדרה תארח הוד השרון, והוא אמור להתקיים ביום שבת הקרוב (תיכון 'מוסינזון' הוד השרון, 20:00). ניצחון של המארחת במשחק זה יעלה אותה לשחזור של הגמר מן השנה שעברה נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully