וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "המאמן הדגיש שצריך ללכת על הכדור, לא על הרגליים"

18.3.2009 / 21:25

בסכנין מתרגלים לחיים תחת קוליק, שניצח 0:2 בבכורה את בני יהודה. חזי מגן זעם: "חבורה של חסרי יכולת ואופי, כל אחד יקבל את המגיע לו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני סכנין הפכה הערב לקבוצה השמינית שמבטיחה את מקומה ברבע הגמר, לאחר ניצחון משכנע בבלומפילד 0:2 על בני יהודה תל אביב. הזהובים הפגינו משחק אנמי לאורך 90 דקות, ושחקניו של ערן קוליק ניצלו זאת והעניקו למאמן ניצחון בכורה במשחקו הראשון על הקווים. אובודו אוקוצ'ה כבש את הראשון בדקה ה-30 וחאלד חלאיילה הוסיף את השני בפנדל בדקה ה-51.

בהגרלת רבע הגמר מחר (חמישי, 18:45) יטלו חלק שש נציגות מליגת העל, הדאבליסטית בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד, בני סכנין, הכח עמידר רמת גן ושתי נציגות הלאומית הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת.

מאיר כהן מקווה להגרלה נוחה

ערן קוליק, מאמן בני סכנין, אמר בסיום: "שוב חל שיפור בהנעת הכדור אצלנו, והייתה קצת יותר חדות, אבל בסך הכל עברנו שלב בגביע. כשהגעתי לסכנין ראיתי קבוצה של שחקנים בעלי יכולת טכנית טובה, שיודעים לשחק כדורגל ואם שיחקנו כך היום אני מבין שהדרך שלי בסדר. נהניתי לראות התקדמות של השחקנים שלי וצריך להמשיך הלאה. הלוואי שנוכל לשחק ככה מול אשדוד בליגה בשבת ולא נהיה באופוריה, כי הליגה הכי חשובה. השחקנים עכשיו מרגישים טוב, בטוחים בעצמם, ועכשיו צריך להמשיך את זה".

עבאס סואן, שהפגין יכולת משופרת הערב: "היום הצגנו יכולת טובה, משחק טוב ורגוע, באנו לשחק כדורגל. כל השבוע אמרנו שצריך לשפר את הנעת הכדור ועשינו את זה על הצד הטוב ביותר. ידעתי שיש לנו קבוצה טובה, אבל המיקום בטבלה עשה לחץ ובלאגן. הקהל שלנו באמת תמך כל הזמן, אבל יש לנו הרבה שחקנים צעירים שנלחצים מהר. עם התמיכה של הקהל נצא לדרך טובה במהירות ונבקיע הרבה שערים בכל משחק. כל מאמן רוצה שהקבוצה שלו תשחק אגרסיבי אבל ספורטיבי, היום המאמן הדגיש שצריך ללכת על הכדור ולא על הרגליים של היריבים, גם היו"ר לא רוצה צהובים ואדומים, ובישורת האחרונה אנחנו צריכים להיות ביחד".

הקפטן מאיר כהן כבר דיבר על הגרלת רבע הגמר: "אני מקווה להגרלה קלה, אולי אחי נצרת. אמרתי לחיים סילבס שהלוואי שניפגש. על השינוי על הקווים אמר כהן: "עם לחמן זה לא ממש הלך. קוליק מאמן שונה, בן אדם אחר, נותן לשחק כדורגל ונותן לנו ביטחון".

המגן הימני של הקבוצה, עלי עותמאן, פונה לבדיקות בבית החולים לאחר שחש כאבים בחזהו. יצוין כי כבר במהלך המשחק עותמאן לא חש בטוב והוחלף בדקה ה-73. מי שנחלץ לעזרתו של עותמאן הוא רופאה של בני יהודה שבדק את השחקן.

במהלך המשחק הוצאו מיציע הכבוד שני אוהדים, אחד מכל צד, לאחר עימות ביניהם.

גלבאן התעמת עם אחד האוהדים

היו"ר חזי מגן לא אהב את מה שראה על כר הדשא וזעם על שחקני בני יהודה: "ראיתי חבורה של שחקנים זחוחים שהאמינו למה שכתבו עליהם בעיתון ושהם טובים מסכנין. אם הם חושבים שנגמרה העונה, הם טועים. יש להם הרבה מה להוכיח וכדאי מאוד שהם לא ישכחו את זה. המציאות טפחה על פניהם וגם על פניי, ראינו חבורה של שחקנים חסרי יכולת ואופי. הם כנראה לא כאלה טובים ונחושים, כפי שנכתב עליהם. אני מקווה שחלקם ישלמו על מקומם בהרכב, וחלקם אולי אף על חוזים עתידיים בעונה הבאה. כל אחד יקבל את המגיע לו".

המאמן המפסיד, גיא לוזון, הביט לעבר הליגה: "איבדנו את הגביע אבל את הליגה עדיין לא איבדנו. יש לנו עוד עשרה מחזורים, ונעשה את המקסימום לנצח כמה שיותר ולסיים במיקום כמה שיותר גבוה. עלינו היום בנונשאלנטיות כזו, ולא רצינו מספיק. כשרצינו, כבר לא יכולנו. ביכולת שהפגנו היום לא הגיע לנו להיות בשלב הבא. סכנין ניצחו ובצדק, לא עם כדורגל גדול אבל הם רצו יותר מאיתנו וכל הכבוד להם".

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן היה מעורב בסיום המשחק בתקרית עם אחד האוהדים. האוהדים היו מתוסכלים מההפסד וההדחה בגביע, ואחד מהם אמר לשחקן: "אתה לא נראה טוב כבר חמישה משחקים". גלבאן, שלא ממש הבין את האוהד, הגיב בתנועות ידיים, בזמן שמספר נוכחים ניסו להפריד.

הקהל המתין דקות ארוכות למאמן גיא לוזון וביקש ממנו לשלב שחקני נוער על חשבון הרכש, בטענה כי העונה נגמרה. לוזון ענה להם: "קורה שהפסדנו פעמיים ברציפות, אבל לפני כן היינו בתקופה טובה. אני מבטיח שיהיה בסדר והקבוצה תיראה טוב יותר במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully