וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הרוסי יימשך גם בעונה הבאה

18.3.2009 / 19:27

מנהלת הליגה אישרה את המשך החלת החוק לעונה נוספת, בנוסף להמשך קיום הפיינל פור. קבוצה ישראלית תשתתף בליגה הבלקנית

מנהלת הליגה ערכה הערב (רביעי) את ישיבתה ה-100 במספר, בה התקבלה ההחלטה על המשך החלת החוק הרוסי, המחייב את הקבוצות לשתף לפחות שני שחקנים ישראלים בכל רגע נתון במשחק, גם בעונה הבאה. בנוסף החליטה המנהלת להמשיך לקיים את משחקי הפיינל פור גם בעונה הבאה.

עוד סוכם כי שיטת המשחקים לעונה הבאה תימשך כפי שהונהגה במהלך עונת המשחקים הנוכחית, במתכונת של שני סיבובי משחקים ובסך הכל 22 מחזורים, סדרות רבע גמר הפליאוף (הטוב מ-5 משחקים), ובסיומן משחקי הפיינל פור. מתכונת זו תתקיים במידה ויופיעו 12 קבוצות בליגת העל.

יו"ר המנהלת אבנר קופל התייחס להחלטות ואמר "הואיל וליגת ווינר מעניינת, לא ניגע בנושא השחקן הישראלי בעונה הבאה. יחד עם זאת, מכיוון שהחוק גורם לעליית שכר בלתי הגיונית בעלויות השכר של השחקן הישראלי ופוגעת ביסודות הכלכליים של הקבוצות, הוחלט במנהלת לנסות ולמצוא פתרונות יצירתיים יחד עם ראשי ארגון השחקנים לעונות הבאות".

קופל התייחס להמשך קיום משחקי הפיינל פור גם בעונה הבאה: "המשחקים הללו מיצבו את עצמם בראש האירועים הספורטיביים והיוקרתיים של הספורט הישראלי, ולכן הוא יימשך גם בעונה המשחקים הבאה. יחד עם זאת, המנהלת תבחן את משמעות הסדרות בעונה זו ובמהלך העונה הבאה כדי לקבל החלטה עתידית על המשך משחקי הפיינל פור או להביא לשינוי".

המנהלת אף סיכמה על שיתוף פעולה עם הליגה הבלקנית, כאשר החל מהעונה הבאה תופיע בה נציגה ישראלית, במטרה להכין קבוצות ישראליות להופעה עתידית בגביעי היול"ב. המטרה היא שקבוצה ישראלית, במועדונים מסדר הגודל של מכבי חיפה, הפועל חולון, גלבוע/גליל וכדומה, יצברו ניסיון אירופי בליגה שבה משחקות קבוצות מסרביה, רומניה, בולגריה ומקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully