וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה 0:2 את בני יהודה ועלתה לרבע גמר הגביע

הזהובים חלמו על תואר, אך שילמו על השאננות ונעצרו ב-1/8 גמר הגביע על ידי סכנין, שניצחה במשחקו הראשון של ערן קוליק על הקווים

שלב שמינית הגמר של גביע המדינה ננעל הערב (רביעי), עם משחק על טהרת ליגת העל, בו גברה בני סכנין 0:2 על בני יהודה במשחקו הראשון של המאמן ערן קוליק על הקווים, והפכה לקבוצה השמינית שתיטול חלק בהגרלת רבע הגמר מחר. סכנין מצטרפת לדאבליסטית בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד, הכח עמידר רמת גן, ונציגות הלאומית הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת.

מהרגע הראשון סכנין עשתה רושם שונה לגמרי מזה שהשאירה במשחקים האחרונים תחת הדרכתו של אייל לחמן. ערן קוליק, שבמשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה (0:0) עוד ישב ביציע, קיבל בחזרה להרכב את עבאס סואן ויא יא פטי שהעניקו יציבות לחלק האחורי, ובעיקר הרוויח בחזרה את עלי עותמאן, שפתח טוב את העונה והערב שוב הוכיח כי הוא מגן מצוין. עותמאן הציל את חבריו מספיגה עם הרחקה מקו השער במחצית הראשונה, תמך ללא הרף בהתקפה והגיע לשיאו כשחלף על פני ארבעה שחקני בני יהודה, במהלך שהוביל לפנדל ולשער השני.

בני יהודה לא התעוררה אחרי השער הראשון שספגה מראשו של אוקוצ'ה, וגם אחרי הפנדל כשהפקירה את ההגנה, לא נעשו ניסיונות אמיתיים לחזור למשחק. אלירן עטר המשיך בדעיכה ביכולתו וגם דין מורי, המוזמן הטרי לנבחרת, יכול היה להיות עירני יותר במהלך השער של אוקוצ'ה. לזהובים, שיכולים לשאוב עידוד מחזרתו למגרשים של משה ביטון, נותר להיאבק על הכרטיס לאירופה דרך הליגה. את סכנין נראה גם ברבע הגמר, ואולי הגביע יעניק להם את הדחיפה המוראלית לה הם זקוקים לקראת הישורת האחרונה של מאבקי הליגה.

מהלך המשחק

דקה 19: אוקוצ'ה מסר אחורה לקאסום, שבימין שלח חזק והחוצה.

דקה 26: כחלון הגביה כדור מימין, ראלי הגיח לפני מאיר כהן אבל עותמאן הרחיק מהקו.

דקה 30: גול! גנאים הגביה כדור חופשי, אוקוצ'ה הקדים את הגנת בני יהודה ומחמישה מטרים נגח לרשת של איינוגבה. 0:1 לסכנין

דקה 51: גול! עותמאן נכנס יפה לרחבה אחרי שעבר ארבעה שחקנים, ובעט לשער כדור שפגע בידו של בלדוט. ליאני הצביע לנקודה וחלאיילה שלח את הפנדל למרכז ופנימה. 0:2 לסכנין

דקה 61: המחליף לוזון ניסה את מזלו מ-20 מטרים, אך הכדור עבר ליד שערו של איינוגבה.

דקה 75: שוב אוקוצ'ה סיכן את איינוגבה, שהפעם הדף בצורה טובה.

דקה 86: ביטון בעט מ-14 מטרים בשמאל מעל המשקוף.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל (תומר חמד, 53), מהראן ראדי, פדרו גלבאן (משה ביטון, 68), אסי בלדוט, תמיר כחלון, אלירן עטר.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן (איתן עזריה, 72), חיים בנון, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, סרחיו נובואה (יניב לוזון, 59), חמד גנאים, אחמד קאסום, אובודו אוקוצ'ה (דיוניסיו מנדס, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully