וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני הנבחרות הסמיכו את ארגון המאמנים להכריז על שביתה

18.3.2009 / 18:51

איגוד הכדורסל חזר בו מהנכונות לחתום על הסכם עבודה עם המאמנים. איתן רוב בתגובה: "ארגון המאמנים מנותק ותלוש מהמציאות"

ארגון מאמני הכדורסל בישראל, כינס היום את מאמני נבחרות ישראל בבית ההסתדרות בתל אביב לאסיפת הסברה בנושא המשך המשא ומתן עם איגוד הכדורסל בדבר תנאי ההעסקה של המאמנים באיגוד. לאסיפה הגיעו 30 ממאמני נבחרות ישראל, ביניהם מאמן נבחרת הבוגרים צביקה שרף, שמשמש גם כיו"ר הארגון והם שמעו הסברים מפי ראשי צוות המשא ומתן עם האיגוד, מ"מ יו"ר ארגון המאמנים דב בינשטוק, משה ויינקרנץ ונציג ההסתדרות ניר אלון.

ארגון המאמנים מנהל מזה זמן רב מו"מ עם איגוד הכדורסל, שמטרתו להסדיר את תנאי העסקתם של המאמנים, התנאים הסוציאליים ותנאי השכר. לפני מספר חודשים הושגה פריצת דרך וגובש מסמך הסכמות לפיו שכר המאמנים ישופר בשנים הקרובות ב-45% ויחולו עליהם כל התנאים הסוציאליים. עוד נכתב באותו הסכם שזהו רק צעד ראשון לקראת הסדרת תנאי ההעסקה של כלל מאמני הכדורסל בישראל ולא רק של מאמני הנבחרות. המסמך אושר בהנהלת ארגון המאמנים והועבר חזרה לראשי האיגוד, אך אלה הפתיעו והודיעו שהם חוזרים בהם מההסכמות שהושגו ודרשו לפתוח במו"מ מחודש.

ארגון המאמנים הצטרף להסתדרות והיום (רביעי) הבהירו כל המאמנים המועסקים באיגוד הכדורסל שהם מסמיכים את צוות המשא ומתן ואת ההסתדרות להמשיך ולפעול להשגת התנאים ואף הביעו הסכמה להכריז, אם צריך, על סכסוך עבודה עם ההסתדרות עד כדי השבתת אימוני הנבחרות.

ראש צוות המו"מ דב בינשטוק אמר: "המטרה שלנו איננה להשבית, אבל אם לא תהיה ברירה ונצטרך לעשות זאת. קיבלנו תמיכה חד משמעית מכל המאמנים והבהרה שהם מוכנים ללכת למאבק. ההסכם הזה הוא פריצת דרך והמאבק הזה יבטיח בסופו של דבר את עתידם של כלל מאמני הכדורסל בישראל".

רוב: "ארגון המאמנים מנותק ותלוש מהמציאות"

איתן רוב, יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, אמר בתגובה: "מאמני הנבחרות יותר מדי חכמים ולויאליים לכדורסל הישראלי. הם לא ייתנו ידם ולא ילכו שבי אחר מעשים לא אחראיים של מנהלי המשא ומתן מטעם ארגון המאמנים.כאשר העובדות לאשורן ייוודעו לכלל המאמנים, הם יבינו שמי שדואג להם הוא איגוד הכדורסל. אם ראשי ארגון המאמנים ימשיכו להגיב באיטיות, יפעל איגוד הכדורסל לקידום המאמנים אותם הוא מעסיק".

רוב המשיך ואמר: "מי שחושב שבשעה שהמשק נמצא במיתון עמוק, מאות אלפי מפוטרים ומחנק אשראי במשק ובעולם, יעלה על דעתו לדרוש להעלות שכר ב-45%, הינו ארגון מנותק ותלוש מהמציאות. איגוד הכדורסל העושה הכול על מנת לקדם את מאמני איגוד הכדורסל ובכללם, מאמני הנבחרות, לא ייתן יד לגחמות סקטוריאליות של נציגי המשא ומתן בארגון המאמנים".

עדכון אחרון 18.3.09 21:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully